جمعه 2 اردیبهشت 1384

ولایتی: بی تردید تحریکات خارجی در حوادث اهواز موثر بود، مهر

علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل بابیان این که هرگونه حرکتی که به همبستگی ملی ضربه بزند محکوم است، گفت : بی تردید تحریکات خارجی در حوادث اهواز موثر بود.
علی اکبر ولایتی مشاور رهبری در امور بین الملل و کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار سیاسی "مهر" با اشاره به حوادث به وجود آمده در اهواز و دامن زدن برخی به قومیت گرایی، گفت : کشور ایران مرکب از اقوام مختلف است که همه به ایرانی بودن خود افتخار می کنند و برای ایران حاضرند جان بدهند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی افزود : وقتی که عراق که به ایران حمله کرد تمرکز آن حمله به خوزستان بود و در بین استان های مختلف، بیشترین شهید را مردم و جوانان خوزستان دادند و علی رغم ادعاهای صدام مردم نسبت به ایرانی بودن خود پایبند بودند و گلزارشهدای اهواز و آبادان و دزفول و مسجد سلیمان و نقاط دیگر این استان حکایت از این دارد که اگر علاقمندی مردم خوزستان به حفظ تمامیت ایران بیش از دیگر استان ها نباشد، کمتر نیست.

ولایتی با بیان این که بدون تردید تحریکات خارجی ها در حوادث اهواز موثر بود، تاکید کرد : هرگونه حرکتی که در جهت تفرقه و موجب ضربه زدن به همبستگی ملی باشد حتما محکوم است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21434

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ولایتی: بی تردید تحریکات خارجی در حوادث اهواز موثر بود، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016