سه شنبه 25 اسفند 1383

حمایت جمعیت دفاع از جبهه جمهوری و دموکراسی در ایران (بلژیک) از تظاهرات ايرانيان در ژنو

از اعتراض و تجمع قربانیان خشونت و ترور در ایران ، حمایت می کنیم!

در تاریخ 15 مارس 2005 - ساعت 14 ، به همت « فعالین ایرانی دفاع از حقوق بشر در اروپا و آمریکای شمالی » تجمعی از خانواده های قربانیان ترور ، قتل های زنجیره ای و نیز زندانیان سیاسی در بند ، در مقابل دفتر سازمان ملل متحد در ژنو برگزار خواهد شد .
آنها سه خواست مشخص و اساسی زیر را از ارگان های بین المللی و به ویژه سازمان ملل متحد دارند :
1- محکومیت نقض حقوق بشر در جمهوری اسلامی ایران
2- فرستادن گزارشگر ویژه حقوق بشر به ایران
3- استقرار نظارت دایمی بر وضعیت حقوق بشر در ایران
جمعیت دفاع از جبهه جمهوری و دموکراسی در ایران ( بلژیک ) از طریق این اطلاعیه ، اعلام می کند که مبارزه برای رعایت حقوق بشر توسط جمهوری اسلامی ایران یکی از عرصه هایی است که تمام نیروهای جمهوریخواه دموکرات و سکولار می بایست به صورت یک مجموعه مشترک و هماهنگ ، در فعالیت های بیرونی خود ، بازتاب دهند . جمعیت همواره موارد نقض خشن حقوق بشر توسط حکومت اسلامی ایران را افشا و به اشکال گوناگون سعی کرده است صدای قربانیان ترور و خشونت جمهوری اسلامی را به گوش نهاد های بین المللی و به ویژ ارگان های اروپایی مدافع حقوق بشر برساند . تا بلکه آنها با فشار سیاسی و دیپلماتیک ، حکومت اسلامی را به خاطر عدم رعایت حقوق بشر در ایران مورد سرزنش و محکومیت قرار دهند .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

جمعیت دفاع از جبهه جمهوری و دموکراسی در ایران ( بلژیک ) از خواست های برحق شما معترضین حمایت می کند و نیز سعی دارد از طریق ارتباط هایی که در ارگان های اروپایی چون پارلمان و شورای اروپا دارد صدای برحق شما را به گوش آنها برساند. به علاوه ما از عموم ایرانیان دموکرات و آزاد یخواه در خارج از کشور دعوت می کنیم که از خواست های بر حق شما حمایت همه جانبه کنند .

جمعیت دفاع از جبهه جمهوری و دموکراسی در ایران ( بلژیک )
بیستم یک اسفند 1383 - یازده مارس 2005

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/19323

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حمایت جمعیت دفاع از جبهه جمهوری و دموکراسی در ایران (بلژیک) از تظاهرات ايرانيان در ژنو' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016