دوشنبه 24 اسفند 1383

تهاجم اطلاعات انزلي به منزل پيرزني از دراويش گنابادي

اين خبر از طريق اي. ميل به خبرنامه گويا رسيده است و صحت و سقم آن از سوي منابع رسمي تاييد نشده است:

ادارة اطلاعات انزلي در 23 آذر 1383 اقدام به ‏احضار سه تن از دراويش شهرستان انزلي به اسامي بهنود و جعقر تقيپور و بايگان نمود و پس از تهديد و ارعاب ‏نامبردگان آنها را متعهد به تعطيل مجالس درويشي كرد. ‏بهنود و تقيپور هر دو برگزاركننده مجالس شبهاي جمعه و دوشنبه در انزلي ميباشند. نامبردگان طي بيش از 70 شكوائيه به كلية مقامات كشور از اداره اطلاعات انزلي شكايت نمودند. ‏و در شكايات خود با استناد به آيات سورة علق نشان دادند كه ماموران اطلاعات همان كساني هستند كه محمد (ص) و مومنين را از خواندن نماز منع ميكردند. خداوند در سوره علق ميفرمايد يا محمد ميبيني كه بنده اي كه نماز ميخواند را نهي ميكنند. (ارايت الذي ينهي عبدا اذا صلي)‏

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اطلاعات انزلي از بي اهميتي دراويش به دستورات خودسرانه آنها ناراحت شده بود براي تلافي در 22 اسفند 1383 چندين نفر از مامورانش به منزل بدريه بهنود كه پيرزني مسن ميباشد حمله كرده و بزور وارد منزل او شدند و پس از تفتيش و بهمريختن منزل چند جلد كتاب عرفاني مثل مثنوي مولوي و ديوان حافظ و سعدي و شمس را ضبط كرده و به عنوان آلت جرم با خود بردند.
گفتني است بدريه بهنود در يورش كساني كه خود را سربازان گمنام امام زمان ميخوانند و امام زمان عجل الله تعالي فرجه و ايرانيان از آنان بيزارند تنها در منزل بوده و از اين حمله دچار ناراحتي شديد شده و هم اكنون تحت مراقبت قرار دارد. وي كه با فرزند خود سپهر بهنود زندگي ميكند در حال بيماري همچنان فرزند خود را موظف به تشكيل دائم مجالس درويشي نموده است و مجالس درويشي در انزلي همچنان مستحكمتر از گذشته برگزار ميشود و دراويش بدون توجه به الزامات غيرقانوني اداره اطلاعات ‏بيش از پيش در مجالس فقري شركت ميكنند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/19301

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تهاجم اطلاعات انزلي به منزل پيرزني از دراويش گنابادي' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016