یکشنبه 23 اسفند 1383

حمايت حزب چپ سوئد از فراخوان «شبکه ايرانی دفاع از حقوق بشردر اروپا و آمريکای شمالی» در مقابل دفتر سازمان ملل درژنو

زمان: 15 مارس 2005 ساعت :0014 / مكان: Place des Nations


11 مارس 2005 استکهلم - سوئد

به کمیته دفاع از حقوق بشر در ایران- سوئد

شما که برای حقوق بشر در ایران فعالیت میکنید، بدیهی است که از حمایت حزب چپ برخوردار هستید.
ما معتقدیم که آزادی تشکل، آزادی بیان و انتشار، آزادی تجمع و گردهم آئی و آزادی ایجاد سندیکا از جمله حقوق مردم ایران بوده و جزء ضرورتهای تحول مثبت در این کشور است.
ما در حزب چپ میدانیم که رژیم اسلامی به طور نظام یافته و روزمره حقوق بشر را نقض نموده و رهبری حکومت بطور مشخص حقوق زنان را نقض میکند. ما هرروزه می شنویم کسانی که برای حقوق بشر فعالیت میکنند، آنانی که از دانش و نیروی خود برای دمکراسی در ایرانی مدرن و باز فعالیت میکنند، در محیط کار و خیابان و میدانها مورد بد رفتاری قرار میگیرند. آنها از حق آموزش محروم شده و بوسیله نیروهای لباس شخصی، پلیس و دادگاه ها زندانی میشوند. ما از رژیم اسلامی میخواهیم که به حقوق بشر احترام بگذارد. ما از رژیم ایران میخواهیم تا همه زندانیان سیاسی و دگراندیشان را که در زندانهای کشور هستند آزاد کند. ما از رژیم اسلامی میخواهیم تا برای آزادی بیان و انتشارات احترام قائل شده و امنیت روزنامه نگاران، نویسندگان و مسئولین رسانه های غیر دولتی را تضمین کند. ما از رژیم اسلامی میخواهیم که تشکیل سندیکاها و سامانهای مردمی را آزاد نموده و امنیت فعالین آنها را تضمین نماید. ما از رهبران رژیم ایران میخواهیم تا به نقض حقوق زنان پایان داده و حقوق برابر زنان در قانون و عمل را محترم شمرده . تضمین نماید.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ما از دولت سوئد، جامعه اروپا و سازمان ملل متحد میخواهیم تا از رژیم ایران و ارگانهای آن بخواهند تا همه مقررات و قوانین مربوط به حقوق شهروندی را مراعات نموده، همه قدرت حکومتی را به مردم واگذارد. چرا که این حق مردم ایران است که به شکل فعال برای تحقق حاکمیت مردم و دمکراسی کوشش نماید.
با سلامهای دوستانه از طرف حزب چپ سوئد کارل آندرسون (نماینده مجلس سوئد) و فرامرز پویا(مشاور سیاسی حزب)

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/19269

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حمايت حزب چپ سوئد از فراخوان «شبکه ايرانی دفاع از حقوق بشردر اروپا و آمريکای شمالی» در مقابل دفتر سازمان ملل درژنو' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016