چهارشنبه 9 دی 1383

فرماندار قم: تا اين لحظه نه وبلاگهاي" مدرسي" را ديده‌‏ام، نه آدرس وبلاگهاي او را دارم و نه با او جلسه‌‏اي داشته‌‏ام، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

فرماندار قم گفت: اتهاماتي كه بصورت علني به مجموعه اي از مديران استان و شهرستان وارد و در نشريه 19 دي منعكس شده، دروغ‌‏هايي است كه هنوز در هيچ دادگاهي به اثبات نرسيده است.
محمدجواد كرخي در گفت و گو با خبرنگار" ايلنا" گفت: موارد مطرح شده در اعتراف نامه يكي از فعالان اينترنتي قم و همچنين مصاحبه منتشر شده بدور از تقوا و عدالت است و بنده از اين نشريه بدليل نشراكاذيب به منظور تشويق اذهان عمومي شكايت كرده ام.
وي افزود: بنده اميدوارم دستگاه قضايي شهرستان قم به همان سرعت كه مطالب بازداشت شدگان به اطلاع عموم رساند، به شكايت فرماندار بعنوان نماينده عالي دولت در شهرستان نيز با سرعت رسيدگي كند و امكان اطلاع رساني به افكار عمومي در مورد نتيجه آن را فراهم كنند تا بالاخره افكار عمومي هم متوجه شوند كه دادگاه عدل اسلامي هيچ تبعيضي بين شاكيان و متشاكيان از هر گروه، صنف، جناح و دسته اي، چه دولتي و چه حكومتي تفاوتي قائل نيست و به سرعت بدنبال احقاق حقوق از بين رفته آنهاست.
كرخي تاكيد كرد: بنده تا اين لحظه هنوز وبلاگهاي فريد مدرسي را نديده ام و حتي آدرس وبلاگهاي او را هم نمي‌‏دانم و با ايشان حتي يك جلسه يك دقيقه‌‏اي هم نداشته ام كه با ايشان بحث سياسي داشته باشم، با اين حال چگونه توانسته ام به ايشان مطالبي را القاء كنم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

لازم بذكر است؛ در اعتراف نامه و همچنين مصاحبه فريد مدرسي؛ وبلاگ نويس دستگر شده در قم كه در تاريخ 24 آذرماه در نشريه 19 دي قم منتشر شده، آمده است كه مطالب نوشته شده در وبلاگهايش بر اساس القائات محمدجواد كرخي؛ فرماندار قم، كاوياني؛ مديركل امور اجتماعي استانداري قم و خانم چگيني؛ مشاور فرماندار قم بوده است.

Copyright: gooya.com 2016