دوشنبه 7 دی 1383

حنيف مزروعي و فرشته قاضي در داسراي كاركنان دولت حاضر شدند، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

حنيف مزروعي و فرشته قاضي از متهمان پرونده موسوم به سايت‌‏هاي اينترنتي ، صبح امروز به عنوان مطلع در شعبه يك دادسراي كاركنان دولت حاضر شدند .
محمد سيف‌‏زاده وكيل فرشته قاضي در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا" , با اعلام اين مطلب ، افزود ‌‏: صبح امروز فرشته قاضي و حنيف مزروعي به اتفاق بنده و آقاي سلطاني به عنوان وكيل اين دو فرد , به شعبه اول بازپرسي دادسراي كاركنان دولت مراجعه كرديم كه مشخص شد ؛ اين دو فرد را به عنوان مطلع ، نه به عنوان متهم ، احضار شده بودند .
وي تصريح كرد : فرشته قاضي و حنيف مزروعي در ارتباط با شكايت نيروي انتظامي از عيسي سحرخيز و رجبعلي مزروعي به عنوان مطلع در دادسرا حضور يافتند ‌‏, بنابراين به عنوان شاهد از اين دو تحقيق شد .
وكيل فرشته قاضي اظهار داشت : در تحقيقات صورت گرفته ، موكلم مدعي شده بود كه در دوران بازداشتش از سوي بازجوي پرونده مورد ايراد ضرب و شتم قرار گرفته بوده است ، بنابراين از اين بازجو به دادستان تهران شكايت كرد كه آقاي مرتضوي نيز ، پرونده را به بازپرس ارجاع داد .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سيف‌‏زاده خاطر نشان كرد : قاضي مرتضوي نيز عده‌‏اي را مأمور كردند كه خانم قاضي را به پزشكي قانون ببرند ، تا نتايج تكميلي اعلام شود .

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/16131

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حنيف مزروعي و فرشته قاضي در داسراي كاركنان دولت حاضر شدند، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016