شنبه 23 آبان 1383

گزارش ويژه از ملاقات سردبير "گويا" با مامور اينتليجنت سرويس انگلستان، طنزنوشته اي از ف.م.سخن

در آخرين روزهاي ماه مبارک رمضان، سربازان گمنام امام زمان توانستند مچ سردبير "گويا" و رئيس شبکه ي بين المللي عنکبوت را در لندن بگيرند و از نامبرده، موقع معامله و گرفتن چمدان پوند از مامور مخفي اينتليجنت سرويس انگلستان عکسبرداري کنند.

bbc-1.jpg

مامور مخفي اينتليجنت سرويس، که براي فريب سربازان آقا امام زمان و شاگردان کارآزموده ي شهيد سعيد امامي تغيير قيافه داده بود و با گذاشتن محاسن و استفاده از کلاه چريکي سعي در حزب اللهي نشان دادن خود مي نمود، سردبير "گويا" را از باکينگهام پالاس به ميدان ترفالگار و از آنجا به روي پل رودخانه ي تيمز برده و در جايي پر سر و صدا - براي جلوگيري از ضبط صدا - با نامبرده وارد مذاکره مي شود. مامور مخفي به لحاظ مهارتي که در کار خود داشته متوجه حضور عکاس امام زمان – که خواهري زيبا، و همشکل کسي بود که هلموت هوفر آلماني را به دام انداخت - مي شود (تصوير 1) ولي سردبير گويا به او مي گويد: "ولش کن بريم. حتما توريسته و از تيپ ما خوشش اومده مي خواد عکس بگيره".


bbc-2.jpg

در تصوير 2 مشاهده مي کنيد که معامله ميان رئيس شبکه عنکبوت با مامور اينتليجنت سرويس جوش نمي خورد و سردبير به حالت قهر مي خواهد لندن را ترک کند ولي مامور انگليسي يقه اش را مي گيرد و نمي گذارد.


bbc-3.jpg

در تصوير 3 از مامور اصرار و از رئيس انکار که اين مقدار پوند به هيچ جاي ما نمي رسد و بايد ملکه دست در جيبش کند و پول بيشتري بيرون بکشد والا سايت "گويا" را تعطيل مي کنيم.


bbc-4.jpg

در تصوير 4 مشاهده مي کنيد که رئيس شبکه و مامور مخفي در جايي ايستاده اند که بر روي ديوار آن کلمه ي King يعني "شاه" نقش بسته است و اين نشان مي دهد که نامبرده وابستگي کامل به سلطنت طلبان ِ ورافتاده دارد. شايان ذکر است که چند سال پيش يکي از نشريات به اصطلاح اصلاح طلب، عکسي را در صفحه ي اول خود چاپ کرد که در پس زمينه ي آن و در فاصله ي دو کيلومتري، عکسي از بني صدر خائن بر ديوار خرابه اي نقش بسته بود و همين عکس موجب شد تا وابستگي دوم خردادي ها به بني صدر و غرب جهانخوار مشخص شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

bbc-5.jpg

در تصوير 5 لبخند رضايت بر لبان مامور مخفي "ام آي 6 " انگلستان نقش مي بندد که حاکي از توافق بر سر مبلغ پيشنهادي است.


bbc-6.jpg

در تصوير 6 بعد از مذاکره اي بسيار طولاني و خسته کننده رئيس با مامور انگليسي بر سر مبلغ اهدايي دولت انگلستان به توافق مي رسند و مامور مخفي به عنوان پيش پرداخت مبلغي را به رئيس عنکبوتيان و اسپايدرمن ِ اعظم – که برگرفته از سلسله مراتب هاي فراماسونري است - مي دهد که در کيف سياهي که بر دوش نامبرده مي بينيد قرار داده مي شود. نامبردگان بعد از خوردن يک عدد بيگ مگ آمريکائي در شرکت چند مليتي "م.د" و نوشيدن يک کوکاکولاي بزرگ که حاکي از وابستگي ضدانقلاب و دولت انگليس به آمريکاي جنايتکار است به طرف ايستگاه قطار مي روند تا رئيس با قطار به پايگاه خود در بلژيک بازگردد.

براي شنيدن مشروح مذاکرات رئيس با مامور اينتليجنت سرويس که واحد استراق سمع ما آن را ضبط کرده روي اينجا کليک کنيد.

پايان گزارش

[وب لاگ ف.م.سخن]

- اين طنز نوشته برگرفته از مصاحبه بهزاد بلور تهيه کننده برنامه روز هفتم بي بي سي فارسي است با فرشاد بيان، که اصل آن از اينجا قابل دسترس است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/14338

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'گزارش ويژه از ملاقات سردبير "گويا" با مامور اينتليجنت سرويس انگلستان، طنزنوشته اي از ف.م.سخن' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016