شنبه 30 تير 1386

حميد سمندريان: "بانوی سالخورده" را دی ماه اجرا می‌کنم، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فرهنگ و هنر - تئاتر


حميد سمندريان گفت: نمايش «ملاقات بانوی سالخورده» را زودتر از دی ماه اجرا نمی‌کنم.

اين کارگردان تئاتر که بعد از هشت سال دوری از صحنه قصد اجرای نمايشنامه «ملاقات بانوی سالخورده» را دارد به خبرنگار تئاتر ايسنا، گفت: برای آماده کردن اين نمايش سه ماه تمرين می‌کنيم چرا که نمايشنامه دورنمای متن دشواری است و به راحتی نمی‌توان آن را اجرا کرد.

اين استاد تئاتر درباره گروه اجرايی اين نمايش گفت: تا يک ماه ديگر گروهم را مشخص خواهم کرد البته گزينه‌هايی را مد نظر دارم اما برخی از بازيگران مورد نظرم در پروژه‌های سينمايی و تلويزيونی حضور دارند به همين دليل برای انتخاب گروه نيازمند زمان بيشتری هستم.

به گفته سمندريان اين نمايش که حدود ۷۰ بازيگر اصلی وفرعی دارد به احتمال ۹۰ درصد در تالار اصلی مجموعه تئاترشهر اجرا خواهد شد.

سمندريان حدود ۳۵ سال پيش اين نمايشنامه «فردريش دورنمات» را اجرا کرده بود و حال بعد از گذشت سالها قصد دارد، بار ديگر همين نمايشنامه را با نگاهی فلسفی اجرا کند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

او که آخرين بار نمايش «بازی استريندبرگ» را در سال ۷۸ اجرا کرده است، در سالهای اخير بيشتر زمان خود را به اداره کلاس‌های آموزشی‌اش اختصاص داده است.

او سال ۸۱ قصد داشت نمايشنامه «گاليله» را اجرا کند، اما به دليل وجود برخی از مشکلات از جمله حضور بازيگران در سريال‌های تلويزيونی، اين اجرا محقق شد.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/33852

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حميد سمندريان: "بانوی سالخورده" را دی ماه اجرا می‌کنم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016