جمعه 18 آذر 1384

هشدار علي‌اصغر شيرزادي، نويسنده، نسبت به وضعيت نشر: "جز ابراز تاسف، تاثر و حيرت كار ديگري ساخته نيست"، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فرهنگ و ادب - كتاب


علي‌اصغر شيرزادي به نوشتن رمان جديدش مشغول است.

به گزارش خبرنگار بخش كتاب خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اين داستان‌نويس كه مجموعه “يك سكه در دو جيب” شامل شش داستان كوتاه را براي انتشار توسط نشر افق براي چاپ آماده دارد، در حال حاضر بر روي رماني كار مي‌كند كه هنوز نامي برايش انتخاب نكرده است.

شيرزادي در گفت‌وگويي به خبرنگار ايسنا درباره وضعيت فعلي نشر و كتاب و نقش نويسنده گفت: به نظر من نويسنده هيچ كاري نمي‌تواند انجام بدهد، جز كار اساسي‌اش كه نوشتن است. به هر حال اين فراز و فرودها و قبض‌ و بسط‌ها را تجربه كرده‌ايم. البته غم‌انگيز و رنج آور است، اما به گمانم داستان‌نويسان پخته‌تر به اين وضع خو گرفته‌اند و جز ابراز تاسف، تاثر و حيرت، كار ديگري ساخته نيست.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي افزود: گويا جامعه ما آن‌چنان كه به نظر مي‌رسد به كتاب نيازي ندارد و بايد در اين امر تامل شود كه چرا با افزايش جمعيت تيراژ همان تيراژ است.

او متذكر شد: به نظرم مقوله بي اعتنايي به كتاب و وضع شمارگان كتاب نشانه خيلي بدي است و علي‌الاصول لرزآور است و بازتاب آن‌را پژوهشگران در آينده بايد بررسي كنند؛ به‌هر حال غم‌انگيز و بسيار ناراحت‌كننده است.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/27838

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'هشدار علي‌اصغر شيرزادي، نويسنده، نسبت به وضعيت نشر: "جز ابراز تاسف، تاثر و حيرت كار ديگري ساخته نيست"، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016