يكشنبه 18 ارديبهشت 1384

در اعتراض به مراسم جشن روز تئاتر، مسعود فروتن، كارگردان تلويزيوني، از تئاتر خداحافظي كرد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فرهنگ و هنر - تئاتر


توقع داشتم آقايان کمي هم سپاسگذار كارگرداناني بودند كه سالهاي سال است تصويرگر نمايش تئاتر آنها هستند.

مسعود فروتن «كارگردان تلويزيوني» در گفتگو با خبرنگار هنري ايسنا، ضمن بيان اين مطلب با گلايه از عدم توجه به اين حرفه در جشن روز تئاتر گفت: تئاتري‌ها وقتي جشن روز تئاتر مي‌گيرند و يا امسال كه هفته آنرا برگزار كردند فقط

به اطراف خودشان نگاه مي کنند و از آنها تقدير کرده و پاداش مي دهند در حاليکه بايد آگاه باشند كه بيشترين سهم شهرت و محبوبيت خودشان را از تله تئاتر و كارگردان تلويزيوني آن دارند.

وي افزود: من حدود سي سال است كه تله‌تئاتر كار مي‌كنم و ركوردار كارگرداني تلويزيوني تله تئاتر در تلويزيون هستم و حال به قدري از ناسپاسي آنها كه همه‌شان بارها جلوي دوربين‌هاي من بوده‌اند دلگير شده‌ام كه تصميم گرفتم پرونده كار تئاتري خودم را ببندم.

فروتن تاكيد كرد: ضمن اينكه ديگر تله تئاتر كار نخواهم كرد به عنوان قهر با اين ناسپاسي در سالن‌هاي تئاتر حضور پيدا نخواهم كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين كارگردان با اشاره به مراسم جشن روز تئاتر به ايسنا گفت: در اين جشن از سه نسل كارگردان تقدير بعمل آ‌مد و حتي ركن‌الدين خسروي كه سالهاي سال است رفته فراموش نشد ولي نگاهي به كارگردانهاي تلويزيوني كه سالها است براي تئاتري‌ها زحمت مي‌كشند نشد.

خاموشي دريا به كارگرداني ركن‌الدين خسروي اولين تله تئاتري است كه فروتن در سال 54 كارگرداني تلويزيوني آن را عهده‌دار بوده است كه در اين كارگرداني تا تله تئاتر كاليگولا به كارگرداني قطب‌الدين صادقي در بيش از صد تئاتر تلويزيوني حضور داشته است.

دنبالک:
http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22250

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'در اعتراض به مراسم جشن روز تئاتر، مسعود فروتن، كارگردان تلويزيوني، از تئاتر خداحافظي كرد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016