شنبه 26 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی مودت به دیار باقی شتافت

بازیکن پیشین تیم های فوتبال ماشین سازی تبریز و نفت تهران و روزنامه نگار باسابقه ورزشی به دیار باقی شتافت.

به گزارش خبرنگار مهر، علی مودت بازیکن پیشین تیم های فوتبال ماشین سازی تبریز و نفت تهران که سابقه آقای گلی لیگ فوتبال تهران با پیراهن نفت را در کارنامه خود داشت و سالها به عنوان یکی از فعالان رسانه های ورزشی قلم زد، جمعه شب و در سن 57 سالگی بر اثر سکته قلبی در بیمارستان قلب تهران جان به جان آفرین تسلیم کرد.

مرحوم علی مودت که از روزنامه نگاران با سابقه ورزشی ایران بود و در رسانه های مختلف قلم زد در سمت هایی چون مشاور فدراسیون ورزش های همگانی، مسئول ارتباط با رسانه های سازمان تربیت بدنی، مدیر کمیته مدارس فوتبال استان تهران و ... فعالیت کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مودت سالها به عنوان مدیر تیم فوتبال قلم ورزش متشکل از خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران ورزشی فعالیت کرد و برای کمک به همکاران رسانه ای خود از هیچ کوششی فروگذار نکرد. مراسم تشییع پیکر علی مودت ساعت 9:30 روز یکشنبه 27 فروردین ماه از مقابل ورزشگاه شهید شیرودی آغاز خواهد شد و سپس در قطعه نام آوران در خانه ابدی آرام خواهد گرفت.

گروه ورزشی خبرگزاری مهر درگذشت این همکار خوشنام رسانه ای را به جامعه ورزش کشور، اهالی رسانه‌های ورزشی و خانواده آن مرحوم تسلیت می گوید و برایش از خداوند منان بهشت برین را مسئلت دارد. روحش شاد و یادش گرامی باد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016