سه شنبه 10 مرداد 1385

بهراميان: وضعيت منوچهر محمدی و طبرزدی نامطلوب است، سليمانی، مديرکل زندان‌های استان تهران: حال همه خوب است! ايسنا

وکيل مدافع منوچهر و مرحوم اکبر محمدی، طبرزدی و باطبی، پس از اين که روز گذشته در زندان اوين حاضر شد، وضعيت منوچهر محمدی و طبرزدی را نامطلوب خواند.

اين درحالی است که مدير کل زندان‌های استان تهران گفت که بندهای اين زندانيان از هم جداست و بهراميان فقط با منوچهر محمدی ملاقات داشته است.

خليل بهراميان در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا، يادآور شد که منوچهر محمدی وضعيت مطلوبی ندارد و وی در اين زمينه تذکر خود را به مقامات زندان و دو تن از معاونان دادستان که حضور داشتند، اعلام و درخواست کرده است که موکلش هرچه سريع‌تر از زندان آزاد شود.

وکيل مدافع باطبی در ادامه با بيان اين‌که احمد باطبی در حال حاضر در بند ۲۰۹ زندان اوين به‌سر می‌برد و درباره طبرزدی گفت: اوضاع جسمی طبرزدی نيز نامطلوب است.

بهراميان همچنين گفت که به دليل فوت نابهنگام اکبر محمدی به رييس قوه قضاييه و دادسرای تهران شکايت خواهد کرد.

در همين ارتباط سليمانی، مديرکل زندان‌های استان تهران درباره‌ گفته‌های وکيل مدافع محمدی، باطبی و طبرزدی به ايسنا گفت: هر سه زندانی در حال حاضر از نظر جسمانی در وضعيت مطلوبی به سر می‌برند و ادعای وکيل مدافع منوچهر محمدی مبنی بر شرايط روحی نامساعد او تنها به دليل فوت برادرش اکبر محمدی است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اين که بهراميان فقط با منوچهر محمدی ديدار کرده است، افزود: وی ملاقاتی با طبرزدی و باطبی نداشته و اظهار نظر او درباره‌ی اوضاع اين زندانيان صحت ندارد.

سليمانی با تاييد اين که باطبی در بند ۲۰۹ زندان اوين حضور دارد، گفت: بندهای باطبی، طبرزدی و محمدی از يکديگر جداست و وکيل آنها فقط با محمدی ديدار داشته و نمی‌توانسته از وضعيت دو زندانی ديگر مطلع باشد.

Copyright: gooya.com 2016