پنجشنبه 15 تیر 1385

رييس مجلس نمايندگان عراق: اعضای مجاهدين خلق از اين كشور اخراج می شوند، ايرنا

مشهد،خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۵/۰۴/۱۵‬

رييس مجلس نمايندگان عراق گفت: در اجراي يكي از بندهاي قانون اساسي كشورمان ، گروهك منافقين از عراق اخراج مي‌شود.

سيد محمود المشهداني عصر پنجشنبه در ادامه سفر خود به‌مشهد در ديدار با اعضاي كانون " هابليان و خانواده‌هاي شهدايي كه بدست گروهك منافقين به شهادت رسيده اند، افزود: گروهك منافقين تروريست‌هايي هستند كه با كمك ديگر گروهك‌هاي تروريستي در همه جنايات عراق كه اين روزها رخ مي‌دهد، دست دارند .

وي گفت: گروهك منافقين مورد حمايت بعثيون، آمريكا و اسراييل مي‌باشد و با پول و امكانات آنها در حال انجام اعمال تروريستي بوده و در كشتار زنان و مردان عراقي شريك هستند.

رييس مجلس نمايندگان عراق اظهارداشت : گروهك منافقين هم‌اينك بشدت در حال توطئه چيني و تفرقه‌اندازي ميان شيعيان و اهل سنت است.

المشهداني گفت : من به عنوان رييس مجلس نمايندگان عراق آماده هستم از حقوق شما در محاكم قضايي عراق دفاع ،پيگيري و پشتيباني كنم.

در اين ديدار دبير" كانون هابليان " گفت: چنين اظهارات قاطع مسوولان عراقي و نفرت عمومي مردم و مسوولين اين كشور در مورد تروريست‌هاي منافق يكي از نقاط مشترك ما است.

"سيد جواد هاشمي نژاد" افزود: منافقين براي باقي ماندن خود در عراق تلاش زيادي مي‌كنند و با وجود نفرت مردم و دولت عراق با حمايت‌هاي آمريكا در حال تفرقه افكني و توطئه چيني هستند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


هاشمي نژاد اضافه كرد: اين كانون نمايندگي بالغ بر ‪ ۱۲‬هزار نفر از افرادي كه در جريان ترورهاي كور به دست گروهك تروريستي منافقين به شهادت رسيده‌اند را به عهده دارد و مدارك و اسناد زيادي در ارتباط با جنايتكاران اين گروه آدمكش تهيه كرده است.

وي خطاب به المشهداني افزود: ما از شما به عنوان رييس مجلس عراق و چهره برجسته نمايندگان اهل سنت اين كشور تقاضا داريم ، ما در ارايه دعاوي به محاكم و قوه قضاييه عراق حمايت و ياري كنيد.

رييس مجلس عراق به دعوت " غلامعلي حداد عادل" رييس مجلس شوراي اسلامي ايران، روز دوشنبه ‪ ۱۲‬تيرماه جاري در راس يك هيات پارلماني به ايران سفر كرده است.

وي را در اين سفر جمعي از رييسان كميسيونهاي مجلس ايران و عراق و همچنين گروه‌هاي ائتلاف، كرد و اهل سنت عراق همراهي مي‌كنند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رييس مجلس نمايندگان عراق: اعضای مجاهدين خلق از اين كشور اخراج می شوند، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016