یکشنبه 20 آذر 1384

مرگ يك عضو خارجی "نيروهاي شاخه ايراني پ. ك. ك" در درگيري با مأموران ايران، بازتاب

مقارن ظهر ديروز، يك تيم تروريستي حامل تجهيزات نظامي، از منطقه مرزي حاج‌عمران وارد ايران شد. اين گروه براي اخاذي و شرارت، قصد ورود به منطقه پيرانشهر را داشتند، اما نيروهاي نظامي ايران، با آنان درگير شدند.


خبرنگار «بازتاب» از اروميه گزارش داد: در تهاجم يك تيم نظامي از نيروهاي شاخه ايراني «پ.ك.ك»، يك تروريست خارجي، كشته و چند تن ديگر مجروح شدند.

بنا بر اين گزارش، مقارن ظهر ديروز، يك تيم تروريستي حامل تجهيزات نظامي، از منطقه مرزي حاج‌عمران وارد ايران شد. اين گروه كه از اعضاي شاخه ايراني «پ.ك.ك» بودند، براي اخاذي و شرارت، قصد ورود به منطقه پيرانشهر را داشتند، اما نيروهاي نظامي ايران، آنان را تحت تعقيب قرار داده با آنان درگير شدند.

به اين ترتيب، در درگيري مأموران ايراني مستقر در منطقه با تجزيه‌طلبان، يك نفر از اشرار كشته و تعداد ديگري از آنان مجروح شدند.
بنا بر اطلاعات رسيده به خبرنگار «بازتاب»، تروريست كشته‌شده تبعه تركيه است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

گروه تروريستي «پ.ك.ك» كه شعار اصلي آن «جنگ براي تشكيل كردستان واحد» است، با تركيه نيز درگير است و از اين رو، در چنين مواردي، دولت تركيه نيز علاقه‌اي به بازگرداندن جنازه اتباع اين كشور ـ كه در قالب «پ.ك.ك» با مأموران ايراني درگير مي‌شوند ـ ندارد.

گفتني است، شاخه ايراني «پژاك»، در حالي خود را «ايراني» مي‌نامد كه حدود نيمي از اعضاي آن را اتباع كشورهاي تركيه و سوريه تشكيل مي‌دهند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مرگ يك عضو خارجی "نيروهاي شاخه ايراني پ. ك. ك" در درگيري با مأموران ايران، بازتاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016