یکشنبه 20 آذر 1384

آغاز تلاش هاي آيت الله مصباح و همفكرانش براي حضور در انتخابات خبرگان، فردا

آيت الله محمد تقي مصباح يزدي، روحاني برجسته اصولگرا كه از او به عنوان مهمترين حامي روحاني رئيس جمهور ياد مي‌شود، برنامه ريزي خود براي حضور موفق همفكران و شاگردانش در انتخابات مجلس خبرگان رهبري را رسما آغاز كرد.

به گزارش خبرنگار «فردا»، مصباح يزدي كه گفته مي شود اطرافيانش تلاشهاي غير رسمي خود را براي حضور در انتخابات خبرگان از مدتها پيش شروع كرده اند، در چند روز گذشته، همفكرانش در سراسر كشور را براي هماهنگي بيشتر به مشهد مقدس فراخوانده است.

در يك همايش چهار روزه با عنوان "هماهنگي و همدلي نيروهاي انقلاب در موضوع انتخابات خبرگان و بررسي عملكرد خبرگان رهبري" كه امروز در مشهد پايان يافت، همفكران آيت الله مصباح با حضور وي ضمن بررسي عملكرد مجلس خبرگان، راهكارهاي حضور موفق تر در انتخابات اين مجلس را كه احتمالا اواخر سال آينده برگزار مي شود، مورد بحث قرار دادند.

موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره) كه رياست آن را آيت الله مصباح يزدي بر عهده دارد برگزار كننده اين همايش بود.

در اين همايش علاوه بر مصباح يزدي، حسين كعبي و عباسعلي كدخدايي از اعضاي شوراي نگهبان و حسين شريعتمداري ضمن ايراد سخن به بحث پيرامون هماهنگي و همدلي نيروهاي انقلاب در موضوع انتخابات خبرگان و بررسي عملكرد خبرگان ‌‏پرداختند.

از اين نشست كه پشت درهاي بسته و بدون حضور خبرنگاران برگزار مي شود هيچ خبري مخابره نشده است.

پيش از اين برخي سياستمداران اصولگرا از عزم خود براي "جوانگرايي" در مجلس خبرگان خبر داده بودند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

كارشناسان معتقدند جوانگرايي در خبرگان از منظر اين سياستمداران عمدتا تلاش براي راهيابي روحانيون جواني به مجلس خبرگان است كه علاوه بر تسلط به علوم جديد، ديدگاههاي سياسي اصولگرايانه اي داشته باشند.

گفته مي شود جريان نزديك به آيت الله مصباح در حال زمينه سازي براي حضور موفق روحانيون نزديك به خود در انتخابات خبرگان از استانهاي مختلف است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آغاز تلاش هاي آيت الله مصباح و همفكرانش براي حضور در انتخابات خبرگان، فردا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016