چهارشنبه 4 آبان 1384

با احکام جدید پور محمدی؛ تغییرات در وزارت کشور شتاب گرفت، مهر

وزیر کشور با صدور احکام جداگانه ای معاونین جدید برنامه ریزی، اداری و مالی و سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان ،معاون امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان، مدیرکل دفتر امور بانوان ،رئیس مرکز اطلاعات و اخبار و همچنین معاون امور اجتماعی و شوراهای وزارت کشور را منصوب کرد.
به گزارش خبرگزاری "مهر"، حجت الاسلام پورمحمدی با صدور احکام جداگانه ای، آقایان "محسن نیلی احمدآبادی" و "حسین آذین" به ترتیب به عنوان معاون برنامه ریزی، اداری و مالی و معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان منصوب کرد.

این گزارش می افزاید: وزیر کشور در حکم دیگری "مهدی صفدری" را به سمت معاون امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان منصوب کرد.

گفتنی است؛ وزیر کشور در این احکام، برای موفقیت معاونین جدید منصوب شده در استانداری ها در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با دستگاه های استانی و پیشبرد اهداف و سیاست های دولت و خدمت رسانی به مردم استان های مربوطه اظهار امیدواری کرده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

همچنین بر طبق احکام دیگری که از سوی پورمحمدی صادر گردید ، فرشته ساسانی به سمت مدیرکل دفتر امور بانوان، حجت الاسلام والمسلمین شهاب مرادی به سمت رئیس مرکز اطلاعات و اخبار و محمدرضا مجیدی به سمت معاون امور اجتماعی و شوراهای وزارت کشور منصوب شدند و از خدمات معاونین قبلی تقدیر شد.

لازم به ذکر است، مراسم معارفه مدیران جدید وزارت کشور ، روز شنبه 30 مهرماه برگزار شده است اما خبری از طرف وزارت کشور تا به امروز به مطبوعات منعکس نشده بود.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'با احکام جدید پور محمدی؛ تغییرات در وزارت کشور شتاب گرفت، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016