سه شنبه 26 مهر 1384

تجمع اعتراض آمیز هزاران دانشجوی دانشگاه نجف آباد به خشونت انجامید، بازبازان

تجمع هزاران دانشجوی خشمگین دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در اعتراض به اقدام حراست این دانشگاه مبنی بر جدا سازی ورودی خواهران و برادران به دانشکده فنی و مهندسی و اجرای طرحی موسوم به جامعیت که مانع ورود دانشجویان با موی بلندتر، پوشیدن آستین کوتاه ، لباسهای رنگی و کفشهای اسپرت رنگی به دانشگاه می شد به خشونت کشید.

در این تجمع که با دخالت پرسنل حراست در دانشکده فنی و درگیر شدن آنها با دانشجویان رنگ خشونت آمیزی به خود گرفت، پرسنل حراست تعدادی از دانشجویان را به داخل اتاق حراست کشاندند. دانشجویان نیز با شعار "دانشجو را رها کن" و یورش به محل دفتر مدیریت حراست واقع در طبقه سوم دانشکده باعث شدند دانشجویان دستگیر شده آزاد شوند.

رئیس حراست دانشگاه که د راین هنگام با حضور در جمع دانشجویان آنها را تهدید کرده بود با واکنش شدید دانشجویان محل را ترک کرد و داشجویان خطاب به وی شعار "معتمدی حیا کن دانشجو را رها کن"، "جاسبی جنایت میکند دولت حمایت می کند" و "مرگ بر تحجر" سر دادند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

گفتنی است بیش از 7 هزار دانشجو مقابل دانشکده فنی و مهندسی تجمع کرده بودند. دانشجویان تجمع کننده یک صدا سرود "یار دبستانی من سر دادند" "ای ایران"نیز خوانده شد .

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تجمع اعتراض آمیز هزاران دانشجوی دانشگاه نجف آباد به خشونت انجامید، بازبازان' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016