یکشنبه 10 مهر 1384

ايسنا: آقاي نوري نمي‌خواهيد حضور فعال‌تري داشته باشيد؟ اميد به خدا، ببينم چه مي‌شود!

بعد از برگزاري انتخاب رياست‌جمهوري و شكست اصلاح‌طلبان در اين عرصه، سخن از آن به ميان آمد كه بايد به اين چرايي پرداخت؛ آنها يكي از علل اصلي شكست خود را عدم اجماع و هماهنگي در اين جبهه اعلام كردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران،ايسنا‌، بعد از اين اتفاق سران جريان اصلاح‌طلب تصميم گرفتند تغيير و تحولاتي در خط مشي و استراتژي خود اتخاذ كنند؛ چنانكه به دنبال آن شاهد حضور فعال‌تر شخصيت‌هاي مانند موسوي خوئيني‌ها به عنوان دبيركل مجمع روحانيون مبارز و محمد خاتمي ‌به عنوان رييس شوراي مركزي اين تشكل و از طرفي خروج مهدي كروبي از مجمع و تاسيس حزب «اعتماد ملي» بوديم.

در اين ميان برخي از تاثيرگذاري عده‌اي ديگر از افراد موثر در جبهه اصلاحات چون عبدالله نوري سخن مي‌گويند.

عبدالله نوري بعد از اين‌كه به عنوان وزير كشور دولت خاتمي ‌مورد استيضاح مجلس پنجم قرار گرفت، به دنبال انتشار روزنامه خرداد رفت كه بعد از مدتي اين روزنامه نيز توقيف شد و نوري به عنوان مديرمسوول به زندان رفت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اما او پس از درگذشت ناگهاني برادر كوچكش، دكترعلي‌رضا نوري نماينده مردم تهران در مجلس و آزادي از زندان سكوت اختيار و سعي كرد حضور فعالي در صحنه سياست نداشته باشد.


وي در آخرين گفت‌وگوي كوتاه خود با خبرنگار ايسنا در پاسخ به اين سوال كه «آيا قصد نداريد در صحنه سياست حضور فعال‌تري داشته باشيد؟» گفت: اميد به خدا، ببينم چه مي‌شود.

Copyright: gooya.com 2016