سه شنبه 28 تیر 1384

اعتراض فريد مدرسي به حكم دادگاه درباره‌ي اتهام توهين، ايسنا

«فريد مدرسي»، عضو شوراي مركزي انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه علامه طباطبايي كه به نود و يك روز حبس تعزيري محكوم شده است، به اين حكم اعتراض كرد.

وي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار داشت: اين حكم حدود بيست روز پيش ابلاغ شده و وكيلم به آن اعتراض كرده و قرار است پنج شنبه لايحه‌ي اعتراض را ارايه كند.

به گفته‌ي وي، اتهامش توهين به چند تن از مسوولان است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه علامه طباطبائي نيز با انتشار بيانيه‌اي نسبت به اين حكم اعتراض كرد.

در بخشي از اين بيانيه آمده است: شايد سخن گفتن از محكوميت سه ماهه‌ي يك دانشجو عجيب و بي اهميت به نظر برسد، شايد كسي توجه نكند كه فريد مدرسي، دانشجوي علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائي، عضو شوراي مركزي انجمن اسلامي اين دانشگاه و روزنامه‌نگار مستقل، به جرم توهين به رييس جمهور و رييس مجمع تشخيص مصلحت به نود و يك روز حبس محكوم شده است، و چه كسي مي‌شنود كه نه معاونت حقوقي رياست جمهوري از وي شكايت كرده است و نه مجمع تشخيص مصلحت نظام؟

در اين بيانيه همچنين با بيان اين كه «گرچه گوش‌ها سالياني است انباشته از چنين خبرهايي است»، و با ابراز اين عقيده كه «ما بانگ اعتراضمان را بر مي‌آوريم هر چند اميدي به شنيده شدنش نداريم»، اين حكم غير قانوني خوانده شده و آمده است: انجمن اسلامي دانشگاه علامه طباطبايي محكوميت فريد مدرسي به حبس را به شدت محكوم كرده و خواستار لغو اين حكم است و از تمامي آزادي خواهان و نهادهاي حافظ حقوق بشر در خواست كمك مي‌كند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اعتراض فريد مدرسي به حكم دادگاه درباره‌ي اتهام توهين، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016