یکشنبه 1 خرداد 1384

تحصن روزنامه‌‏نگاران در اعتراض به اهانت نماينده مجلس به خبرنگاران‌‏آغاز شد، ايلنا


تهران- خبرگزاري كار ايران

تحصن اعتراض‌‏آميز جمعي از روزنامه‌‏نگاران و اهالي قلم در اعتراض به اظهارات اخير مهدي كوچك‌‏زاده، نماينده مجلس هفتم آغاز شد.
به گزارش خبرنگار "ايلنا"، در اين تحصن كه از ساعت 9 صبح امروز در مقابل درب اصلي مجلس شوراي اسلامي آغاز شد، برخي از روزنامه‌‏نگاران با پوشيدن لباس‌‏هاي سياه اعتراض خود را نسبت به اظهارات كوچك‌‏زاده ابراز داشتند.
در پلاكاردهايي كه دست تحصن‌‏كنندگان بود، شعارهايي چون "اهانت به خبرنگار، اهانت به آزادي است"، "نماينده هتاك را از مجلس اخراج كنيد" و "مطبوعات ركن چهارم دموكراسي است"مشاهده مي‌‏شد.
براساس اين گزارش، جمعيت تحصن‌‏كنندگان رو به افزايش است. در اين تحصن، ماشا‌‏الله شمس‌‏الواعظين و نعمت احمدي با لباس سياه حضور دارند.
سخنگوي انجمن دفاع از آزادي مطبوعات در اظهاراتي گفت: از امروز به بعد مجلس جرات اهانت به روزنامه‌‏نگاران را ندارد چون اين امر ممكن است به خودسوزي يك خبرنگار مقابل مجلس بينجامد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي افزود: البته ما خودسوزي نمي‌‏كنيم بلكه اين كوچك‌‏زاده است كه بايد به دليل اهانت به خبرنگاران خودسوزي كند.
شمس‌‏الواعظين تصريح كرد: كوچك‌‏زاده به دليل اهانت به ركن چهارم دموكراسي بايد از اهالي مطبوعات عذرخواهي كند.
تا اين لحظه شجاع‌‏پوريان، نماينده اصلاح‌‏طلب مجلس هفتم جهت همدردي با روزنامه‌‏نگاران در ميان تحصن‌‏كنندگان حضور يافته است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22979

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تحصن روزنامه‌‏نگاران در اعتراض به اهانت نماينده مجلس به خبرنگاران‌‏آغاز شد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016