جمعه 2 اردیبهشت 1384

معاون دادستان تهران: با كساني كه در پرونده‌ي وبلاگ‌نويسان تخلف كرده و مرتكب جرمي شده‌اند قطعا برخورد مي‌كنيم، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فقه و حقوق - حقوق سياسي


معاون دادستان تهران در امور زندان‌ها و نظارت بر ضابطان درباره‌ي گزارش كميته‌ي بررسي پرونده‌ي وبلاگ‌نويسان و تخلف ضابط و مقام قضايي در اين پرونده، گفت: نوع برخورد ما با متخلفان بستگي به كيفرخواست صادره دارد و در صورت ثابت شدن تخلف طبق قانون برخورد مي‌كنيم.


محمود سالاركيا، معاون امور زندان‌ها و نظارت بر ضابطان دادستان تهران در حاشيه‌ي اولين همايش قضات دادسراي عمومي و انقلاب تهران در پاسخ به سوال خبرنگار حقوقي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) درباره‌ي گزارش كميته‌ي پي‌گيري پرونده‌ي وبلاگ‌نويسان اظهار داشت: با توجه به قوانين مرتبط با اين موضوع با كساني كه تخلف كرده و مرتكب جرمي شده‌اند قطعا برخورد مي‌كنيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي افزود: چون اين پرونده فعلا در مرحله‌ي رسيدگي است، نمي‌توانم به ضرس قاطع اظهارنظر كنم ولي اگر در اين رابطه كيفرخواست صادر شود طبق مواد استنادي كيفرخواست برخورد مي‌كنيم.


سالاركيا در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر اين كه چرا در اين پرونده دادسرا به گونه‌اي عمل كرد كه از بين 20 نفر فقط اتهام 4 نفر محرز و براي سايرين قرار منع تعقيب صادر شد؟ گفت. البته اين تشخيص قاضي است و قاضي با توجه به كارشناسي انجام گرفته تصميم گرفته‌اند؛ تصميم قاضي براي ما محترم است مگر اين‌كه در دادگاه راي ديگري صادر شود.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21460

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'معاون دادستان تهران: با كساني كه در پرونده‌ي وبلاگ‌نويسان تخلف كرده و مرتكب جرمي شده‌اند قطعا برخورد مي‌كنيم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016