چهارشنبه 17 فروردین 1384

ماجراى هلى كوپتر، بسته شدن در اصلى، تاريكى استاديوم و باز شدن در فرعى، ايران ورزشي

طلايى و مهرعليزاده به مجلس پاسخ دادند

روز گذشته سردار طلايى و محسن مهرعليزاده به مجلس رفتند تا پاسخگوى اعضاى كميسيون فرهنگى مجلس باشند. اميررضا خادم رييس كميته تربيت بدنى مجلس درباره جلسه ديروز به ايران ورزشى مى گويد: «ما به نتيجه يى نرسيديم چرا كه هر كدام نظرات متفاوتى داشتند و مسؤوليت را از دوش خود برداشتند. مسائلى كه مطرح شد جاى تحقيق بسيار دارد و دخالت قوه قضاييه را مى طلبد.»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

خادم وارد جزييات شد و گفت: «در اصلى ورزشگاه قبل از بازى به علت مسائل امنيتى بسته شده بود و قرار بود بعد از بازى باز شود اما به علت مانعى كه جلويش گذاشته بودند، در باز نشد. نيروى انتظامى و سازمان تربيت بدنى هر يك معتقدند ديگرى بايد در را باز مى كرده است.»خادم ادامه مى دهد: «خاموشى محيط نيز از ديگر مسائلى بود كه مطرح شد و وجود هلى كوپتر نيز از ديگر مسائل مطروحه بود. درباره هلى كوپتر گفته شد كه بعد از پياده كردن خبرنگاران و فيلمبرداران صدا و سيما آنجا مستقر شده بود و ديگر اجازه پرواز نيافته است.»خادم به باز شدن يك در فرعى كه بسيارى از صدمه ديدگان آنجا به مشكل برخوردند اشاره مى كند و مى گويد: «نبايد اين در باز مى شد چرا كه در اين صورت تماشاچيان از درهاى شرقى و جنوبى خارج مى شدند اما باز شدن اين در هم باعث شد تا تماشاچيان از آن خارج شوند و اتفاقات ناگوارى رخ دهد.»
خادم با تأكيد بر اينكه كميسيون به نتيجه خاصى نخواهد رسيد گفت: «در نهايت ما بيانيه يى صادر خواهيم كرد.»اعضاى كميسيون فرهنگى پس از پايان جلسه ديروز به ورزشگاه آزادى رفتند تا محل حادثه را بازبينى كنند.

در همين زمينه:

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20163

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ماجراى هلى كوپتر، بسته شدن در اصلى، تاريكى استاديوم و باز شدن در فرعى، ايران ورزشي' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016