پنجشنبه 11 فروردین 1384

چمدان های پر از دلار و علی لاریجانی! چشم و دلمان روشن! سیامک ثناالدین

پیرو درج و به عبارتی درز خبر توافق اعضای شورای هماهنگی نیروهای انقلاب در مورد اعلام نام علی لاریجانی بعنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری موج خوشحالی همه اقشار مردم بویژه خود من را هم فرا گرفت .
اصولا آقای لاریجانی از نیروهای بسیار متعهد و دلسوز و ناز انقلاب است . ولی من که فکر نمی کنم نامبرده رای بیاورد حتی فکر می کنم شورای انقلاب کاندیداتوری ایشان را پس بگیرد و او را لعن و نفرین کند . حالا طرف هزار بار هم در سخنرانی هایش مخالف چند همسری باشد ، به هر شهری که برود اعلام کند که به آن شهر توجه نشده است ( از روشهای جلب نظر مردم در عهد پارینه سنگی)و یا انتخاب افراد کابینه خود را منوط به نظر رهبری کند . (منظور همان قضیه دو خط موازی است که به هم نمی رسند مگر به فرمان مقام معظم رهبری !) باز فرقی نمی کند .
وقتی چمدانهای پر از دلار -که سالهاست همه دعواها سر آنهاست – در جیب مبارک علی لاریجانی و شورای همکاری نیروهای انقلاب پیدا شود دیگر نباید انتظار داشت که شورای نگهبان و مردم همیشه در صحنه ایشان را دارای صلاحیت ریاست جمهوری بدانند .
القصه در کشورگل و بلبلی که یک روزنامه نگار محلی و وبلاگ نویس به جرم مصاحبه با رادیو فردا به 14 سال زندان محکوم می شود تکلیف کسی که در سازمان تحت مدیریتش به کانالهای لوس آنجلسی کمکهای مالی و چراغهای سبز اعطا کرده است و چمدانهای پر از دلار را در راه توسعه تهاجم فرهنگی حیف و میل می کرده است ، معلوم است.
باید به استحضار آنهایی که به اصطلاح ماهواره ندارند رساند که لاریجانی طی مدرک ذیل افرادی را مورد الطاف خود قرار داده اند که سالهاست در حال توسعه و معرفی موسیقی های مبتذل و تصاویر مستهجن شوها و ایجاد الگوهای پوششی با نیم وجب دامن برای دختران و نیم متر موی دمب اسبی برای جوانان این مملکت بوده اند و از پولهای داده شده توسط سازمان لاریجانی برای تهاجم و شبیخون فرهنگی استفاده کرده اند .یکی از این جنابان نیز که مدیریت یکی از شبکه های تلویزیونی لوس آنجلسی همانطور که بیاد دارید در بحبوحه 18 تیر آن سال کذایی سریعا یک ترانه و شوی تلویزیونی با تعدادی از هنرمندان! لوس آنجلسی تهیه نمود که طی آن جوانان را به ریختن به خیابان ها دعوت می نمود !! . از آنجایی که تاریخ نامه فوق نیز خرداد 1381 است ، طبعا آقای لاریجانی و دوستان ایشان در راس سازمان صدا و سیما از اقدامات نامبرده که در برهه 18 تیر انجام داده بود کاملا با خبر بودند که البته مصداق کامل تشویق به شورش علیه نظام اسلامی بوده است و قطعا شورای نگهبان نمی تواند صلاحیت فردی را که در راس سازمان متبوعش به مشوقان به شورش علیه نظام اسلامی کمک مالی کرده است ، تایید کند .
مردم اینهمه شهید و جانباز داده اند ، بسیجیان و نیروی انتظامی اینهمه با مظاهر تهاجم فرهنگی مبارزه کرده اند که آقای لاریجانی و دوستانشان بودجه صدا و سیما را با کمال پر رویی برای ایجاد و توسعه تهاجم فرهنگی اختصاص دهند ؟ وا اسلاما !! وا مصیبتا !!


حضور ریاست محترم کل سازمان
سلام علیکم
احتراما عطف به گزارش مورخ 28/1/1381 و 24/2/1381 در ادامه طرح اداره برون مرزی واجا در خصوص عملیاتهای بازدارنده رسانه های صوتی و تصویری ضد انقلاب در خارج از کشور این معاونت با هماهنگی کامل و گام به گام واجا کلیه مراحل اولیه و تکمیلی طرح مذکور که شامل شناسایی و جذب نیروهای مقیم کشورهای مورد نشر بوده بوسیله چندین جلسه توجیهی با عامل علیرضا امیر قاسمی در دوبی با موفقیت پشت سر گذاشته که در نهایت نتایج زیر حاصل گردیده .
1- بلحاظ از بین رفتن موقعیت منوچهر خوش زبان در کشور کانادا بالاجبار توافقی فیمابین این معاونت و ادارات کلیدی واجا در کشور(؟!) دوبی صورت گرفته که فقط مرکزیت کلیه عملیاتهای بازدارنده رسانه ای از تورنتو به دوبی انتقال یابد و بوسیله قابلیتهای موجود در آن منطقه و اجرای موفقیت آمیز فاز یک برنامه ها پس از این کلیه مسائل پشتیبانی و لجستیکی با محوریت آقای مجتبی شعبان عامل واجا در دوبی به اجرا درآید .
2- بدست آوردن موقعیتهای مناسبی که بوسیله امیر قاسمی و عملیاتهای جذبی ایشان در مورد حمید شب خیز مدیر تلویزیون ماهواره ای ایران در ایالات متحده امریکا بدست آمده این قابلیت را برای ما فراهم ساخته که بتوانیم بسیاری از فعالیتهای لجستیکی و پشتیبانی را بوسیله کانال فعالین هنری ضد انقلاب به نیروهای ادارات 13 و 15 واجا انتقال دهیم و در مقابل دیگر رسانه های ضد انقلاب یک پوشش چند ظرفیته را وارد صحنه نمائیم و النهایه راه پیشروی جهت ایجاد دو رسانه جانبی دیگر که بتوانند در صورت ایجاد اختلال در عملیات این دو پایگاه ما را با کم ظرفیتی مواجه سازد فراهم آورده ایم .
3- بدست آوردن قابلیت اخذ روادید گردشگری از دیگر دستاوردهای این عملیاتها جهت اعزام ماموران اعزامی به امریکای شمالی بوده که در چندین مرحله آزمایشی میسر واقع گردیده .
4-تخمین جدید کارشناسی شده هزینه های اولیه و نهایی این طرح و متعلق به این معاونت در چهار مرحله جهت سال 81 ، 000/700/5 دلار امریکا برآورد شده که تا این لحظه از بودجه ارزی در اختیار مبلغ 000/500/2 دلار از کانال خوش زبان به علیرضا امیر قاسمی انتقال داده شده است و در کلیه درآمدهای جانبی برنامه های اجرایی تماما بر طبق دستور مورخه 26/11/1380 حضرتعالی در اختیار معاونت برون مرزی واجا قرار داده شده که گزارش چگونگی آن به ضمیمه ارائه میگردد .
5-ایجاد پایگاههای الحاقی نیروهای واجا به مدیریت این معاونت در سه مرحله پالایش شده مورد بهره برداری قرار گرفته و موارد کشف و جذب فعالین ضد انقلاب از طریق پایگاه دوبی مراحل تکمیلی خود را پشت سر می گذارد که جزئیات آخرین عملیاتها به ضمیمه ارائه شده است .در خاتمه همراه با گزارش موارد فوق بدلیل تقارن طرحهای مشترک واجا و این معاونت در کنترل و خنثی سازی فعالیتهای گروههای ضد انقلاب خارج از کشور در تیرماه امسال درخواست در اختیار گذاشتن بودجه فاز دوم و سوم این طرح را از حضور آن ولی نعمت خواستارم / اجرکم عندا... اتقاکم .
سرپرست حراست کل سازمان
غفور درجزی
11/3/1381

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

نتیجه 1 : یکی از دلائلی که نظام شدیدا از دوبی متنفر است وجود عوامل امنیتی رابط نظام مقدس در این شهر است و اصلا به موضوع جزایر ایرانی و نام خلیج همیشه فارس ربطی ندارد . در همین راستا از دلائلی که نظام کاری می کند که حوالی تعطیلات عید بلیط برای دوبی پیدا نشود و هواپیماها با صندلی های متعدد خالی به دوبی بروند شناسایی احتمالی این عوامل توسط مردم شهید پرور در سطح شهر دوبی می باشد و به آزادیهای فردی در این شهر ربطی ندارد .

نتیجه 2 : همراهی عسگر اولادی با لاریجانی در سفرهای انتخاباتی فقط محض رضای خدا و مقام معظم رهبری است و ربطی به جلوگیری احتمالی از لو رفتن همکاریهای خداپسندانه صدا و سیما و کمیته امداد در جشنهای عاطفه ها و هفته های نیکوکاری که منجر به تامین هزینه تبلیغاتی و انتخاباتی علی لاریجانی و همچنین هزینه های شبکه های تلویزیونی لوس آنجلسی شد ندارد .

نتیجه 3 : تا سیه روی شود هر که می گفت موضوع چمدانهای پر از دلار مورد ادعای آقای مصباح یزدی و دوستانشان صحت ندارد . به هر حال اصل وجود چمدانهای پر از دلار درست بوده است فقط سه نکته را باید اصلاح کرد :
- مسیرش چمدان بجای اینکه از امریکا به ایران باشد ، از ایران به امریکابوده است .
- هدف دلارهای درون چمدان بجای اینکه تخریب ارزشها و اصول باشد ترویج ضد ارزشها و بی بند و باری بوده است .
- عامل چمدان بدست هم هیچیک از روزنامه نگاران ، وبلاگ نویسان ، نمایندگان مجلس ششم و اصلاح طلبان نبوده اند بلکه مردی بنام علی لاریجانی بوده است .

توصیه به لاریجانی و شورای هماهنگی معظم : جهت جلوگیری از انتشار ضمائم سند مذکور از هرگونه تکذیب تلویحی و تصریحی موضوع فوق الذکر بپرهیزید .


دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/19986

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'چمدان های پر از دلار و علی لاریجانی! چشم و دلمان روشن! سیامک ثناالدین' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016