شنبه 22 اسفند 1383

ادعای هفته نامه "الوطن العربی" درباره انتقال تجهیزات هسته ای ایران از بنادر امارات، مهر

هفته نامه "الوطن العربی" ادعا کرد، ایران از بنادر آزاد امارات متحده برای انتقال تجهیزات جاسوسی و مهم هسته ای بهره برداری می کند.
به گزارش خبرگزاری "مهر" این نشریه با چاپ نامه ای از یک اماراتی با عنوان "در انتظار پاسخ ایران" مدعی شد آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارش 25 نوامبر (5 آذرماه) از همکاری دولت امارات در بازرسی انبارهای نگهداری تجهیزات مربوط به اورانیوم که قرار بود به ایران ارسال شود، قدردانی کرده است .

الوطن العربی در ادامه ادعای خود نوشت: ایران از خاک کشورهای عرب خلیج (فارس) و از شرکت هایی که در این امیر نشین ها ایجاد کرده به عنوان سرپوش برای فعالیت هسته ای مشکوک خود بهره برداری می کند.

هفته نامه المنار بیت المقدس نیز هفته گذشته به نقل از منابع جاسوسی غرب اعلام کرد که شماری از سازمان های امنیتی کشورهای خاورمیانه از جمله سازمان های امنیتی برخی کشورهای عرب منطقه خلیج فارس گزارش هایی را درباره فعالیت هسته ای در 5 مرکز اصلی هسته ای در ایران به آمریکا تقدیم کرده اند تا اوج سرسپردگی خود را به واشنگتن اثبات کنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

گفتنی است ، سید محمد صادق خرازی سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاریس چندی پیش در گفتگو با شبکه جام جم با اشاره به توطئه های پیش روی ایران در حل مساله هسته ای و اعتماد سازی ، گفته بود: توطئه علیه پیشرفت تکنولوژیک و پرونده هسته ای ایران صرفا از جانب آمریکا و اسراییل نیست بلکه بسیاری از رقبای منطقه ای ما نیز در مسموم کردن فضا نقش دارند.

وی با بیان اینکه بسیاری از کشورهای منطقه مایلند ایران همواره درگیر بحران بوده و قدرتش در منطقه مهار شود، افزوده بود : ما جزو کشورهای تنهای دنیا هستیم .

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/19245

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ادعای هفته نامه "الوطن العربی" درباره انتقال تجهیزات هسته ای ایران از بنادر امارات، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016