پنجشنبه 6 اسفند 1383

رييس انجمن دفاع از حقوق زندانيان: دفاع از حقوق زندانيان به طور يكسان را خواستاريم، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فقه و حقوق


رييس انجمن دفاع از حقوق زندانيان تاكيد كرد: اين انجمن خواستار دفاع از حقوق زندانيان به طور يكسان است و روش آن نقد و چاره‌انديشي و فقط خواستار استيفاي حقوق زندانيان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، عمادالدين باقي طي سخناني كه روز پنجشنبه در يكي از دانشكده هاي دانشگاه تهران برگزار شد، يادآور شد كه انجمن متبوعش با همكاري مشترك انجمن دفاع از حقوق زندانيان و انجمن اسلامي دانشگاه تهران و علوم پزشكي تهران و با وجود محدوديت‌ها و موانع، تكليف را از خود ساقط نكرده و با تشكيل نشست‌هايي به مسايل زندانيان مي‌پردازند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي تاكيد كرد: انجمن خواسته‌اي خارج از اجراي قوانين و مقررات ندارد و تنها خواستار اجراي درست قوانين و مقررات هستيم. اين انجمن يك نهاد غير سياسي است، به اين معنا كه قلمرو فعاليت‌هاي مسايل حقوق بشري وسيع‌تر و فراتر از فعاليت‌ها و مسايل سياسي است.

وي زنداني را به عنوان امانتي در سازمان زندان‌ دانست و گفت: سازمان زندان‌ موظف است در راستاي حقوقي كه در دست دارد حداقل در حد جزيي حقوق الزامي زندانيان را اجرا كند و از طرف ديگر مهم‌ترين هدف انجمن آموزش و ترويج و شناساندن حقوق افراد و زندانيان است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/18717

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رييس انجمن دفاع از حقوق زندانيان: دفاع از حقوق زندانيان به طور يكسان را خواستاريم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016