جمعه 16 بهمن 1383

معين: عملگرا هستم و هيچ چيز صوري، تشريفاتي و تعارفي را قبول ندارم، ايلنا

مصطفي معين:
معاون اول، اصلي‌‏ترين بازوي رييس‌‏جمهوري در اداره دولت است

تهران- خبرگزاري كار ايران

مصطفي معين كانديداي جبهه مشاركت ايران اسلامي، سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي و انجمن اسلامي جامعه پزشكي صبح امروز، سيدمحمدرضا خاتمي؛ دبيركل جبهه مشاركت ايران اسلامي را طي نشستي به عنوان معاون اول خود معرفي كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش خبرنگار "ايلنا"، مصطفي معين در اين نشست معيارهاي صلابت، صداقت، صراحت و مديريت كارآمد را به عنوان معيارهاي معاون اول خود برشمرد و با تصريح بر اينكه نقش معاون اول رييس‌‏جمهوري از آنچه در قانون اساسي پيش‌‏بيني شده است، بايد پررنگ‌‏تر و موثرتر باشد، گفت: در قانون اساسي وظايف و اختيارات حداقلي براي معاون اول در نظر گرفته شده است، در صورتي كه ديدگاه و مشي ما ايجاب مي‌‏كند كه شأن واقعي معاون اول در دولت آينده تحقق يابد، زيرا معاون اول اصلي‌‏ترين بازوي رييس‌‏جمهوري در اداره دولت است.
وي افزود: عملگرا هستم و هيچ چيز صوري و تشريفاتي و تعارفي را قبول ندارم، چرا كه پايبندي به اين نوع قيد و بند‌‏ها و تعارف‌‏ها حتي به منافع ملي ما ضرر مي‌‏رساند.
وي با بيان اين كه نسل جديد هم، خود را از قيد اين تعارف‌‏ها و سنت‌‏ها رها كرده است، خطاب به جمعي كه در اين نشست حضور داشتند، گفت: كار شما خردورزي و كار سيستمي است. شما جمعي از نخبگان و انديشمندان‌‏ايد كه اگر با انگيزه قوي كار انجام دهيد، حتي اگر من انتخاب نشوم، تأثيرگذار خواهيد بود.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/17853

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'معين: عملگرا هستم و هيچ چيز صوري، تشريفاتي و تعارفي را قبول ندارم، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016