پنجشنبه 24 دی 1383

آقای مرتضوی و طرفدارانش! ف. صادقي

آقای کوچک زاده راه يافته مجلس سخنان بديعی در مورد عملکرد قاضی مرتضوی بيان کرده است که خبر آن در سایت گويا آمده است.
آيا ايشان نمی داند که اثبات وجود شکنجه در قوه قضائيه و زندان ها از اثبات وجود خدا نيز راحت تر است؟ چرا که همه قراين آن عينی است و با حواس پنجگانه قابل درک است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ايشان همه مشاهدات نمايندگان مجلس ششم در تحقيق و تفحص از زندان ها و نيز يافته های آقای ابطحی و هيئت مربوطه و نيز همه اعترافات عجيب و غريب بازداشت شدگان قبلی از همان مهدی هاشمی گرفته تا سعيدی سيرجانی و ابراهيم نبوی و روزبه ميرابراهيمی و اميد معماريان و ... را زير سوال می برد و می گويد که شايد آنها که اعترافات خود را پس گرفته اند و يا مانند خانم فرشته قاضی ويا آقای مزروعی از اول اعتراف نکرده اند و به شکنجه شدنشان اعتراض کرده اند، از طرف مقابل تهديد شده باشند! اگر چنين باشد معنای آن اين است که قوه قضائيه با آن همه کبکبه و دبدبه اش در مقابل تهديد کنندگانی موهوم تا به اين حد ناتوان است و نمی تواند امنيت شهروندان را تامين کند!پس بايد فاتحه اين قوه قضائيه را خواند. يعنی آيا اين مملکت تا اين حد نا امن است که گروه های مافيايی تا اين حد قدرت دارند؟
البته ايشان افاضات ديگری هم فرموده اند ولی در همه سخنانش همان شيوه سخيف ولی نعمت خود يعنی خامنه ای را درمغلطه کردن بکار می برد و مردم را تا به اين حد احمق می پندارد

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/16868

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آقای مرتضوی و طرفدارانش! ف. صادقي' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016