چهارشنبه 16 دی 1383

عضو سابق شوراي نگهبان خبر گويا را تکذيب کرد

زواره اي ضمن تكذيب اين خبر كه گفته مي‌‏شود وي با شنيدن اقارير متهمان پرونده‌‏ سايت‌‏هاي اينترنتي كه در جلسه هيأت نظارت و پيگيري قانون اساسي عنوان شد، سكته كرده است، به خبرگزاري ايلنا گفت: اين اخبار كذب محض است و فردا مرخص خواهم شد .
روز گذشته خبرنامه گويا از منبع موثقي عارضه سکته قلبي ايشان و ارتباطش با توضيحات وبلاگ نويسان را خبر داده بود. به گزارش رسيده به خبرنامه گويا، «زواره‌اي» عضو سابق حقوقدان شوراي نگهبان پس از شنيدن آنچه بر يكي از وبلاگ نويسان دستگير شده رفته بود، به قدري تحت تاثير قرار گرفته و افسرده شده بوده كه سكته قلبي كرده و پس از آن سريعا به بيمارستان خاتم الانبياء منتقل شده است.
اينک بر اساس خبر ايلنا مشخص شد که هرچند خبر سکته ايشان صحت داشته اما علت آن صرفا نارسايي قلبي بوده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در خبر ايلنا همچنين آمده است که حال عمومي عضو سابق حقوقدانان شوراي نگهبان قانون اساسي كه روز گذشته به علت عارضه قلبي در بيمارستان خاتم‌‏الانبياء بستري شده بود، رو به بهبود است .
سيدرضا زواره‌‏اي كه قصد ورود به عرصه انتخابات رياست جمهوري دوره نهم را دارد، در حالي كه بر تخت بخش CCU اين بيمارستان با خبرنگار "ايلنا" صحبت مي‌‏كرد، بيان داشت كه حال عمومي‌‏اش خوب است و فردا صبح در مجموعه ورزشي انقلاب به ورزش مورد علاقه‌‏اش مشغول خواهد بود .

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/16487

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عضو سابق شوراي نگهبان خبر گويا را تکذيب کرد' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016