پنجشنبه 3 دی 1383

جمهوری اسلامی به اجرای حکم سنگسار در ایران ادامه می دهد، سازمان رهايي زن

رژیم جمهوری اسلامی حداقل به دو نمونه از اجرای حکم سنگسار در ایران اعتراف کرده است. لازم به ذکر است که رژیم اسلامی تحت فشار اعتراض جهانی و بخصوص اتحادیه اروپا اعلام نموده بود که سنگسار را متوقف کرده است. اما اعتراف جمال کریمی از مسئولین قوه قضایه رژیم اسلامی به حداقل دو نمونه از سنگسار نشان میدهد که رژیم اسلامی از سنگسار علنی دست برداشته است، اما در خفا به اجرای این حکم جنایتکارانه ادامه میدهد. به گزارش زیر که توسط ایلنا مخابره شده است توجه کنید.

به گزارش ايلنا جمال كريمي در كنفرانس مطبوعاتي هفتگي خود وي درپاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر اين كه با وجودي كه رئيس قوه قضاييه دستور منع اجراي حكم سنگسار را داده اند اما اخيرا شاهد اجراي دو نمونه از حكم سنگسار بوده ايم، گفت: در رابطه اين گونه پرونده‌‏ها رسيدن به نتيجه نهايي كار سختي است، من نيز خبري را شنيده‌‏ام كه در دست رسيدگي است اما ثابت‌‏كردن اين اتهامات مشكل است و عملا مي‌‏بينم كه دركشور شاهد اجراي چنين احكامي نبوده‌‏ايم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

باید با یک کارزار جهانی رژیم اسلامی را در همه مجامع جهانی افشا نمود و در داخل و خارج ایران اعتراض بر علیه این حکم وحشیانه را سازمان داد. نباید گذاشت این جانیان جان انسانها را به این شکل وحشیانه بگیرند. این حکم اسلامی باید فورا ملغی شود.

سازمان رهایی زن

22 دسامبر 2004

تلفن 40543992 0045

nahid@mail.danbbs.dk

http://www.rahaizan.persianblog.com/
http://rahai-zan.persianblog.com/
www.rahai-zan.com

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/15914

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'جمهوری اسلامی به اجرای حکم سنگسار در ایران ادامه می دهد، سازمان رهايي زن' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016