یکشنبه 29 آذر 1383

حضور چند تن از اعضاي انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه شهركرد در دادگاه، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فقه و حقوق - حقوق سياسي


چند تن از اعضاي انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه شهركرد با دريافت دو احضاريه به خاطر شكايت برخي از ارگان‌ها براي ارائه توضيحات در دادگاه حاضر شدند.


محمد تقديري، عضو شوراي مركزي انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه شهركرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار داشت: يكي از شكايت‌ها به دليل آوردن ماهواره و استفاده از برخي شبكه‌هاي خبري آن صورت گرفته است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي ادامه داد: در اين پرونده با راي دادگاه، ماموران بدون هماهنگي با رييس دانشگاه اقدام به جمع‌آوري آنتن‌هاي ماهواره كردند. انجمن اسلامي نيز با صدور بيانه‌اي اين اقدام را محكوم كرد و صدور اين بيانيه سبب شكايت شد و در اين راستا به شعبه‌ي 104 دادگاه جزايي احضار شديم.


عضو شوراي مركزي انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه شهركرد درباره‌ي دومين شكايت نيز گفت: خبرنامه‌اي اقدام به چاپ مقاله‌اي كرده بود و در پايان اين مقاله، نام انجمن اسلامي را بدون امضاء و مهر اين انجمن آورده بود. در اين راستا به شعبه‌ي 2 دادگاه انقلاب شهركرد احضار شديم و بيان كرديم كه اصلا چنين نشريه‌اي را منتشر نكرده‌ايم؛ بنا شده دادگاه، اين نشريه را مورد بررسي قرار دهد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/15699

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حضور چند تن از اعضاي انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه شهركرد در دادگاه، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016