دوشنبه 4 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سازمان تربيت بدنى بيانيه داد، از پيروانى تبعيت نكنيد۲، سال محروم مى شويد، دنیای ورزش

با وجود تكذيب هاى پى در پى مسوولان باشگاه پرسپوليس مبنى بر مذاكره با مربيان خارجى براى تصدى سرمربيگرى اين تيم، سازمان تربيت بدنى در واكنش به انتشار اين اخبار به مديران باشگاه پرسپوليس تاكيد كرده از مذاكره و استخدام مربيان خارجى خوددارى كنند. براين اساس اعضاى هيات مديره و مديرعامل باشگاه پرسپوليس موظف شده اند از افشين پيروانى به عنوان يك مربى ايرانى جوان حمايت كنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




همچنين سازمان تربيت بدنى با اعلام حمايت از مديريت باشگاه و رد هرگونه تغييرات در مديريت پرسپوليس از بازيكنان اين تيم خواسته است به طور كامل از تصميمات افشين پيروانى تبعيت كنند. سازمان تربيت بدنى اعلام كرده است در صورتى كه بازيكنى از تصميمات افشين پيروانى يا هر مربى ديگر تيم پرسپوليس سرپيچى و تمرد كند علاوه بر اينكه از حضور در ادامه مسابقات ليگ برتر محروم خواهد شد، از حضور در كليه تيم هاى ليگ برترى براى فصل نهم نيز محروم مى شود.

در اين مورد گفته مى شود تصميم كميته انضباطى فدراسيون فوتبال مبنى بر برخورد با بازيكنانى كه ۱۵۰ امتياز منفى در ليگ كسب كنند، يكى از حربه هاى سازمان تربيت بدنى براى محروم كردن بازيكنان خاطى است.براساس اين تصميم كميته انضباطى فدراسيون فوتبال، بازيكنانى كه در طول برگزارى رقابت ها ۱۵۰ امتياز منفى بنا بر هر دليلى كسب كنند، از حضور در رقابت هاى ليگ برتر و حضور در تيم هاى فصل بعد محروم خواهند شد.





















Copyright: gooya.com 2016