پنجشنبه 16 خرداد 1387

علی‌رضا حيدری از کشتی خداحافظی کرد، ايسنا

علی‌رضا حيدری در اقدامی غيرمنتظره از دنيای کشتی خداحافظی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، رقابت‌های بين‌المللی کشتی آزاد جام تختی، صبح امروز (پنج‌شنبه) در کرمانشاه در حالی آغاز شد که علی‌رضا حيدری پس از انجام يک مبارزه، از دنيای کشتی خداحافظی کرد.

علی‌رضا حيدری دارنده شش مدال جهان و المپيک در حالی که در دور اول اين مسابقات با قرعه استراحت روبرو شده بود، در دور دوم به مصاف جعفر دليری کشتی‌گير کرمانشاهی رفت که در تايم اول، با زيرگيری‌ها و بارانداز‌های خود و يک مبارزه برتر حريفش را چهار بر صفر مغلوب کرد.

او در پايان اين تايم در اقدامی غيرمنتظره، چهارگوشه تشک را بوسيد و از دنيای قهرمانی کشتی خداحافظی کرد.

جعفر دليری در حالی با حيدری کشتی می‌گرفت که توانسته بود در دور اول و در سه تايم، سعيد ابراهيمی نايب قهرمان سال ۲۰۰۷ جهان را شکست دهد.

حيدری در حالی که به شدت اشک می‌ريخت بر روی دوش کشتی‌گيران و هوادارانش دور افتخار زد و از سوی تماشاچيان حاضر در سالن به شدت مورد تشويق قرار گرفت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مربيان و کشتی‌گيران حاضر نيز در حالی که اشک می‌ريختند حيدری را بدرقه کردند.

به گزارش ايسنا، در رقابت‌های صبح امروز جام تختی، مسابقات اوزان ۵۵، ۶۶ و ۹۶ کيلوگرم برگزار می‌شود که از نتايج مهم حاصل شده تا کنون، می‌توان به پيروزی چهار بر يک تقی داداشی مقابل عباس دباغی، شکست سعيد ابراهيمی از جعفر دليری و همچنين شکست مسعود مصطفی‌جوکار برابر علی‌رضا نوايی اشاره کرد.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/37151

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'علی‌رضا حيدری از کشتی خداحافظی کرد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016