دوشنبه 5 آذر 1386

سخنگوی باشگاه استقلال تهران: فيروز کريمی از سه‌شنبه تيم را تمرين می‌دهد، ايسنا

- تمامی مذاکرات بر اساس خواست حجازی بوده است

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشی - فوتبال

سخنگوی باشگاه استقلال تهران گفت: رضايت مسوولان باشگاه استقلال اهواز را برای حضور کريمی دريافت کرده و شرايط برای حضور وی در استقلال تهران فراهم است.

هاشم ساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهارکرد: اين توافق بر اساس جلسات متعددی بوده است که بين مديران دو باشگاه برگزار شده و دو طرف به شرايط هم احترام گذاشتند.

وی تصريح کرد: فيروز کريمی از فردا رسما به عنوان سرمربی در تمرينات تيم حاضر می‌شود و حجازی نيز به عنوان مدير فنی در کنار وی فعاليت کند.

سخنگوی استقلال صحبت‌های اخير مبنی بر ادامه‌ی فعاليت حجازی با تيم تا پايان نيم فصل تاکيد کرد: حجازی يکی از طرفداران حضور کريمی در استقلال بود و تمامی مذاکرات بر اساس خواست وی صورت گرفته و اين صحبت‌ها شايعاتی بيش نبوده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ساعدی در پايان گفت: ‌از مسوولان باشگاه استقلال اهواز که نهايت همکاری را با ما انجام داده و به اين موضوع توجه ويژه‌ای داشته‌اند سپاسگزاريم و اميدواريم حضور کريمی در استقلال تهران سرفصلی برای آغاز روابط جديد دو باشگاه باشد.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/35028

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سخنگوی باشگاه استقلال تهران: فيروز کريمی از سه‌شنبه تيم را تمرين می‌دهد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016