چهارشنبه 15 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

"افسانه‌های قدیمی ایرانی" به سه زبان منتشر می‌شود، مهر

مجموعه "افسانه‌های قدیمی ایرانی" به سه زبان انگلیسی،‌ فرانسه و فارسی برای کودکان و نوجوانان توسط انتشارات فرشتگان و با ترجمه زهرا سعیدبهر منتشر می‌شود.

زهرا سعیدبهر در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: این مجموعه در یک بسته فرهنگی و به احتمال فراوان با 10 کتاب ویژه کودکان و نوجوانان به بازار نشر می‌آید.

وی اظهارکرد: هم‌اکنون این کتاب‌ها را برای کار تصویرگری آماده کرده‌ام و پس از تصویرگری برای نمایشگاه کتاب در اردیبهشت‌ماه 90 در دست مخاطبان خواهد بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




این مترجم همچنین درباره دیگر آثارش اینچنین بیان کرد: جلد دوم کتاب "هزار سال قصه " نیز تالیف شده و در قطع وزیری به چاپ خواهد رسید.

وی عنوان کرد: جلد اول این کتاب پیش از این با داستان‌های زیبای خفته، سلطان کلاغها، علی بابا و چهل دزد، ماهیگیری با دُم و دهها قصه‌ ماندنی دیگر به چاپ رسیده بود و هم‌اکنون جلد دوم آن برای چاپ آماده شده است.

سعیدبهر با بیان اینکه این کتاب دارای ویژ‌گی‌های جالب و خاصی است، گفت: نشانه‌های تصویری که در آغاز هر قصه آمده، آگاهی‌هایی به قصه‌گو اعم از پایین‌ترین سن توصیه شده برای شنیدن هر قصه، میانگین زمان لازم برای قصه‌ها، محل وقوع قصه و شخصیت‌های اصلی آن آورده شده است.

وی ادامه داد: ارائه شناسنامه‌ای مختصر درباره‌ نویسنده و سابقه‌ آن قصه در بین مردم دیگر کشورها، نکاتی هستند که در ابتدای قصه‌ها به آنها اشاره شده که کمک زیادی برای درک بهتر قصه می‌کند.

این نویسنده با اشاره به اینکه مجموعه داستان "قصه‌های قبل از خواب" نیز تالیف شده، افزود: این کتاب در سه جلد که هر جلد 64 صفحه است نگارش شده که کاری برای نوجوانان است.

وی ادامه داد: کار تصویرگری این کتاب توسط مهکامه شعبانی انجام شده و سه جلد این کتاب ظرف امروز و فردا به بازار می‌آید و سه جلد دیگر آن تا نمایشگاه کتاب منتشر می‌شود.

سعیدبهر بیان کرد: این مجموعه داستان به موضوعات متفاوت اعم از خانوادگی، اجتماعی و مسائل و مشکلات جوانان اختصاص دارد.

وی عنوان کرد:‌ "مجموعه داستان افسانه‌های کهن ایرانی" نیز با 10 داستان تالیف شده که تصمیم دارم تا هشت جلد آن را ادامه دهم.

این مترجم در ادامه نیز گفت: مجموعه شعر "چتر کلاغه" شامل چند قطعه شعر برای کودکان پیش دبستانی آماده انتشار است که تا قبل از عید منتشر می‌شود


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016