شنبه 18 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرقت کابل ها هم سريالی شد! کابل های مخابرات باز هم به سرقت رفت، تلفن ۵ هزار مشترک ديگر قطع شد! مهر

پس از اعلام سرقت کابل از مرکز منطقه هفت مخابرات تهران و قطعی ارتباط چهار هزار مشترک، مسئولان منطقه ۸ مخابراتی نيز از سرقت کابلهای اين مرکز و قطعی پنج هزار شماره تلفن ثابت خبر دادند که به نظر می رسد سرقت کابلها هم مثل مجسمه ها سريالی شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش خبرنگار مهر، پس از آنکه مسئولان شرکت مخابرات استان تهران از سرقت بخشی از کابلهای زيربار رفته مخابرات مرکز وليعصر تهران که منجر به قطعی ارتباط حدود چهار هزار مشترک اين مرکز با پيش شماره هفت شد خبر دادند اين بار خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد که تلفنهای ثابت مرکز مخابرات نصرالهی نيز به دليل سرقت کابل دچار اختلال شده است.

محمد خجسته نيا مديرکل روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران با تاييد اين خبر به مهر گفت: به دنبال سرقت کابل مرکزی در مرکز مخابرات نصرالهی تهران در حوالی محدوده کوی نصر و شهرک آزمايش با پيش شماره هشت، حدود پنج هزار شماره قطع شده است.

وی با تاکيد براينکه پيمانکاران نگهداری شبکه در حال رفع مشکل به وجود آمده هستند گفت: اتصال قطعی کابلهای مخابراتی حدود ۴۸ تا ۷۲ ساعت به طول می انجامد و ما اميدواريم تا فردا شنبه تلفنهای اين مرکز بازسازی شود.

جهانبخش مدير مرکز مخابراتی نصراللهی تهران نيز در گفتگو با مهر با بيان اينکه اين سرقت نيز در چهارشنبه شب رخ داده است گفت: سرقت کابلهای مخابراتی از کابل مرکزی بوده که يکی از کابلها تاکنون بازسازی شده و تلاش برای بازسازی کابل ديگر و اتصال ارتباط مشترکان تلفن ثابت اين مرکز ادامه داد.

محمد چوپانی يکی از کارشناسان مخابرات نيز در اين باره به مهر گفت: کابلهای مرکزی مخابرات در لوله هايی به قطر ۱۰ سانتيمتر در حوضچه ۲۵۰ متری بارگذاری می شود و حدود چهار تن وزن دارند که از جا درآوردن آن به بيش از دو ساعت زمان نياز دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016