یکشنبه 12 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمدرضا لطفی: من هم در ايران جرات نوشتن نقد موسيقی ندارم، مهر

- من يکی از منتقدان حرفه ای موسيقی هستم اما جرات ندارم در ايران نقد موسيقی بنويسم چون فضا و ظرفيت آن وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا لطفی در نشست خبری که صبح امروز به مناسبت برگزاری کنسرت گروه های سه گانه شيدا در مکتب خانه ميرزا عبدالله ترتيب داده بود ضمن تشريح برنامه های اين کنسرت به نقد برخی حاشيه های يکی از مقالاتش پرداخت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اين آهنگساز با اشاره به اين مقاله که پيش از عيد منتشر شده بود گفت: ما ۱۰ شماره از نشريه داخلی آوای شيدا را منتشر کرده ايم که آنها من به ذکر سرگذشت موسيقی از نگاه خودم و از دريچه خاطراتم پرداخته ام. در دهمين شماره از اين نشريه که پيش از عيد منتشر شد بخشی از اين مقاله به آقای شجريان و مشکاتيان اختصاص داشت ولی تنها قسمت هايی از اين متن به صورت گزينشی انتخاب و در فضای مجازی اينترنت منتشر شد که به طور طبيعی هر مخاطبی را دچار مشکل می کند.

سرپرست گروه های سه گانه شيدا با اشاره به ضرورت نوشتن سرگذشت اهالی موسيقی گفت: ما احتياج داريم که اين سرگذشت ها برای فردايی که يک محقق قصد تحقيق و يا نوشتن تاريخ موسيقی ما را دارد نوشته شود تا منابعی در اين زمينه برای آيندگان باشد.

لطفی در ادامه در باره اجرای کنسرت گروه شيدا گفت : کنسرت گروه های سه گانه شيدا ۳۰ و ۳۱ ارديبهشت در سالن همايش های برج ميلاد برگزار می شود که طی آن در شب اول کنسرت محمد رضا لطفی در قسمت اول برنامه به تکنوازی خواهد پرداخت و در قسمت دوم نيز گروه همنوازان به خوانندگی محمد معتمدی به روی صحنه می رود. در روز دوم برنامه نيز گروه باز سازی شيدا به خوانندگی اثنی عشری در بخش اول برنامه در حالی به روی صحنه می رود که در قسمت کوتاهی نيز محمد رضا لطفی به تکنوازی خواهد پرداخت. قسمت دوم برنامه نيز گروه بانوان شيدا به خوانندگی محمد معتمدی کنسرت خود را اجرا خواهند کرد.

تمام قطعات اين برنامه از ساخته های جديد محمدرضا لطفی است . بليت های اين کنسرت نيز از ۲۰ هزار تومان تا ۵۰ هزار تومان قيمت گذاری شده است .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016