شنبه 17 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سه جایزه جشنواره فیلم فجر عوض شد!، خبرآنلاین

یک روز پس از برگزاری مراسم اختتامیه، سایت جشنواره فیلم فجر در اقدامی جالب توجه، برندگان سه رشته این جشنواره را مجددا اعلام کرد.

این فهرست اسامی برندگان سیمرغ بلورین بخش های موسیقی متن ، صدای فیلم و جلوه های ویژه رایانه ای را شامل می شود و با نتایج اعلام شده توسط مجری برنامه تفاوت آشکار دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




یک اتفاق عجیب و منحصربه فرد؛ مجری سیمرغ تقلبی را به فیلم خود داد!

در یک اتفاق منحصر به فرد، یکی از جوایز داوران جشنواره فیلم فجر متفاوت اعلام شد.

به گزارش خبرآنلاین، علی معلم مجری مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر در بخش صدا به جای اعلام نام سیدعلیرضا علویان، صداگذار فیلم «آناهیتا» نام یکی دیگر از کاندیداها، حسین ابوالصدق صداگذار فیلم «آل» را اعلام کرد.

ابوالصدق هم روی سن آمد و جایزه را دریافت کرد. جالب آنکه علی معلم که خود، تهیه کننده فیلم «آل» است بعد از اعلام این جایزه قلابی اظهار خوشحالی کرد که داوران به صداگذاری فیلم آل توجه کرده اند!

این اقدام، شگفتی داوران و برگزار کنندگان جشنواره را برانگیخته است.

بدین ترتیب نام ابوالصدق باید از فهرست جوایز صدا در تاریخ جشنواره حذف و نام علویان جایگزین آن شود.

مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر: متن مجری اشتباه تایپی داشت

مدیر روابط عمومی بیست‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر، برنده سیمرغ بلورین جایزه‌ی بهترین صدا گذاری را فیلم «آناهیتا» اعلام کرد و گفت: به دلیل اشتباه تایپی متنی که در اختیار مجری قرار گرفته بود، چنین خطایی رخ داد که به اشتباه فیلم «آل» برای بهترین صداگذاری معرفی شد.

حبیب ایل‌بیگی در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: این اشتباه تایپی روی سن اصلاح نشد و جایزه به اشتباه اهدا شد و عده‌ای متأسفانه این برداشت را کردند که مجری از قصد متن را این گونه خوانده است، در صورتی که چنین موضوعی نبود.

وی ادامه داد: متأسفانه برخی از سایت‌ها این مطلب را به گونه‌ای منعکس کردند که به مجری برنامه بی‌احترامی شد؛ این در شرایطی بود که آقای علی معلم زحمت بسیاری را برای بیست و هشتمین جشنواره ی فیلم فجر کشیده است.

او با بیان این که علی معلم در جشنواره‌ی امسال، خود یک فیلم عرضه کرده بود، ابرازعقیده کرد: اگر هر تهیه کننده‌ی دیگری بود که کارش در جشنواره جایزه نگرفته بود، هرگز اجرای برنامه را بر عهده نمی‌گرفت، این در شرایطی است که علی معلم بدون هیچ اعمال نظری مراسم را اجرا کرد.

ایل‌بیگی افزود: مسؤولان جشنواره از زحمات او کمال تشکر را دارند و از این که این اشتباه تایپی به ابزاری برای حمله به او تبدیل شد، متأسف‌اند.

علی معلم هم در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت: این اشتباه مربوط به دفتر جشنواره بود. چون در مراسم، فیلم «آل» اعلام شد و ‌آقای اباصدق جایزه‌اش را گرفت و بعد هم در سایت‌ها به همین شکل منعکس شد و هیچ ارتباطی با من نداشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016