پنجشنبه 24 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

داوران احتمالی دو بخش از جشنواره فیلم فجر، مهر

براساس شنیده‌ها مسعود جعفری جوزانی، فاطمه گودرزی، فرهاد توحیدی و محسن علی اکبری داوران بخش مسابقه سینمای ایران هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالقاسم طالبی و سیروس الوند از داوران بخش فیلم های اول و دوم بیست و هشتمن جشنواره فیلم فجر هستند. همچنین شنیده‌ها حاکی است دبیرخانه جشنواره در حال رایزنی با استاندار یکی از استانهای بزرگ و ابراهیم فیاض برای حضور در هیئت داوران بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




پیشتر نام چهره‌های چون رضا میرکریمی،اصغر فرهادی، عزت‌الله انتظامی، و... برای داوری بخش مسابقه بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر شنیده ‌می‌شد.

محسن علی‌اکبری تهیه‌کننده فیلم‌های سینمایی "کتاب قانون" و "پاداش سکوت" در هیئت انتخاب این دوره از جشنواره نیز حضور داشت. ابوالقاسم طالبی ساخت فیلم‌های سینمایی "نغمه"، "آقای رئیس جمهور" و "عروس افغان"، سیروس الوند کارگردانی فیلم‌های سینمایی "تله"، "دست‌های آلوده"، "مزاحم"، "یکبار برای همیشه" و... در کارنامه کاری خود دارند.

همچنین فاطمه گودرزی بازیگری فیلم‌های "غزال"، "می‌خواهم زنده بمانم"، "دست‌های خالی" و... انجام داده و فرهاد توحیدی هم فیلمنامه فیلم‌های "دنیا"، "هفت و پنج دقیقه" و "گاهی به آسمان نگاه کن" را به نگارش در آورده است. مسعود جعفری‌جوزانی نیز کارگردانی آثاری چون "بلوغ"، "شیر سنگی"، مجموعه تلویزیونی "در چشم باد"و... را در کارنامه دارد.

علیرضا سجادپور، حجت‌الله سیفی، انسیه شاه‌حسینی، حبیب کاوش و مجید رضا‌بالا نیز اعضای هیئت انتخاب بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر بودند. این جشنواره از پنج تا 15 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016