سه شنبه 1 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير ارشاد: تبليغات منفي عليه جشنواره فجر از سوي هنرمندان نيست، اعتماد

«تبليغات منفي عليه جشنواره فجر از سوي عده يي است که در گوشه يي نشسته و به نام هنرمندان و اهالي سينما صحبت مي کنند.» وزير ارشاد با اعلام اين مطلب روز گذشته در حاشيه همايش استانداران در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره تحريم جشنواره فيلم فجر به وسيله هنرمندان گفت؛ «جشنواره فجر امسال باشکوه تر از سال گذشته برگزار خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اين خبر را تکذيب مي کنم زيرا اکثر هنرمندان در اين جشنواره شرکت مي کنند.» به گزارش خبرگزاري جمهوري اسلامي، حسيني گفت؛ «در چند ماه اخير تبليغات بسياري عليه جشنواره فيلم فجر انجام شده است که آن هم از سوي کساني بوده که در گوشه يي نشسته اند و به نام هنرمندان و اهالي سينما صحبت مي کنند.» وزير ارشاد درباره آمار فيلم هاي شرکت کننده در جشنواره فيلم فجر امسال گفت؛ «براساس آمار معاونت سينمايي بيش از 50 فيلم در جشنواره فيلم فجر امسال شرکت خواهند کرد.

البته اين فيلم ها به طور همزمان در استان ها هم رونمايي خواهد شد. در همايش استانداران هم اعلام کرديم استان هايي که آمادگي برگزاري همزمان جشنواره را دارند، اعلام آمادگي کنند.» سجادپور به حضور فيلم هاي بدون پروانه نمايش در جشنواره فجر اشاره کرد و گفت؛ «با تصميم قاطع آقاي شمقدري فيلم ها براي حضور در جشنواره فجر نيازي به پروانه نمايش ندارند و بعد از جشنواره فجر و سر فرصت براي پروانه نمايش فيلم ها تصميم گيري مي شود.» وزير ارشاد در بخش ديگري از اين مصاحبه در خصوص نقش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در کميسيون فرهنگي دولت گفت؛ «کميسيون فرهنگي مختص وزارت فرهنگ نبوده. هر دستگاهي که فعاليت فرهنگي داشته باشد در اين کميسيون حضور دارد و وزير ارشاد نايب رئيس اين کميسيون است. در کارگروه هاي فرهنگي استان ها وزير ارشاد نقش مهمي دارد که اين نقش قبل از سفر رئيس جمهور به استان ها پررنگ تر مي شود. وزارت ارشاد به دنبال انجام اقدامات اساسي در اين حوزه است.» او همچنين در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه گفته مي شود بيشتر انتصاب ها در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي از طريق شما انجام نمي شود، گفت؛ «در برخي از سازمان ها بايد هماهنگي انجام شود. به عنوان مثال رئيس سازمان اوقاف و امور خيريه با تاييد رهبري انتخاب مي شود که به نوعي نماينده ولي فقيه هم هست.

سازمان حج و زيارت هم همين طور است. اما در بقيه معاونت ها اين طور نيست و انتصاب ها از سوي وزير انجام مي شود. همچنين سيدمحمد حسيني در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه مي گويند شما وزير سايه داريد، خاطرنشان کرد؛ هيچ وزير سايه يي وجود ندارد. اگرچه برنامه ها و کارها سنگين است اما جز بردباري راه ديگري نيست.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016