چهارشنبه 20 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

LOST ايراني بزودي كليد مي خورد، مهر

حمید اعتباریان از مذاکره با پیمان قاسمخانی، بهروز افخمی و سامان مقدم برای نویسندگی و کارگردانی مجموعه تلویزیونی "بازماندگان" خبر داد.
تهیه‌کننده مجموعه "بازماندگان" گفت: مدتی پیش طرحی بر اساس مجموعه پرطرفدار "لاست" به شبکه دو ارائه کردم که با استقبال روبرو شد و از علیرضا معتمدی خواستم روی آن کار کند. امیدوارم بتوانیم این مجموعه را به زودی کلید بزنیم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: قصد دارم برای تولید این کار از حضور کارگردانان و نویسندگان جوان سینما و تلویزیون استفاده کنم و تاکنون با پیمان قاسمخانی، سامان مقدم و بهروز افخمی مذاکره کرده‌ام. در صورت فراهم شدن شرایط تولید، "بازماندگان" می‌تواند از مجموعه "لاست" نیز پرطرفدارتر باشد و مورد استقبال قرار گیرد.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی "سن پترزبورگ" درباره مراحل فیلمبرداری این فیلم گفت: هم اکنون گروه تولید مشغول گرفتن سکانس‌هایی از این فیلم در تالار وحدت هستند و فردا برای ادامه کار راهی کلیسا می‌شوند. با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته فیلمبرداری "سن پترزبورگ" تا اواخراین هفته به پایان می‌رسد.

امین حیایی، محسن تنابنده، پیمان قاسمخانی، بهاره رهنما، امیر جعفری، اندیشه فولادوند، شیلا خداداد، ماه‌چهره خلیلی، امید روحانی، سیامک انصاری، سروش صحت و مهدی دانایی‌فر بازیگران این فیلم هستند که 15 اسفند 87 کلید خورد. داستان "سن پترزبورگ" درباره دو دوست است که دائم برای هم بلوف می‌زنند.

دیگر عوامل تولید فیلم افخمی عبارتند از نویسنده فیلمنامه: پیمان و محراب قاسمخانی، مدیر فیلمبرداری: تورج اصلانی، طراح گریم: مهری شیرازی، طراح صحنه و لباس: مرجان شیرمحمدی و مدیر تولید: رضا نوروزی.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016