پنجشنبه 14 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

كودك‌آزاري در صدر موارد تماس با123؛ مديرکل آسيب‌ديدگان بهزيستي خبرداد:

مديرکل دفتر امور آسيب‌ديدگان اجتماعي سازمان بهزيستي كشور، با اعلام رشد 195 درصدي تعداد تماس‌هاي خط تلفن 123 (اورژانس اجتماعي) در سال گذشته در مقايسه آن با سال 86، بيشترين موارد تماس‌ها با اين خط را مربوط به کودک‌آزاري دانست

سيدحسن موسوي‌چلک در گفت‌وگو با خبرنگار«اجتماعي» ايسنا، افزود: همسرآزاري، سالمندآزاري، معلول‌آزاري، اقدام به خودکشي، فرار و اختلاف زوج‌هاي متقاضي طلاق در جايگاه‌هاي بعدي تماس با اين خط قرار دارند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي افزود: در سال86 حدود 18 هزار تماس با خط 123 اورژانس اجتماعي ثبت شد که اين آمار در سال گذشته به بيش از 52 هزار مورد رسيد و اين حاکي از رشد 195 درصدي تماس‌ها و اعتماد مردم به اورژانس اجتماعي است.

وي با اشاره به تحت پوشش بودن سراسر کشور در طرح اورژانس اجتماعي تصريح كرد: همه استان‌ها‌ به علاوه کرج تحت پوشش اين طرح قرار دارند و در نظر است تا در سال جديد در90 شهرستان اورژانس اجتماعي و خط تلفن 123 را نيز فعال کنيم.

مديرکل دفتر امور آسيب‌ديدگان اجتماعي سازمان بهزيستي كشور، ميزان تماس‌هاي مرتبط با خط اورژانس اجتماعي نشانه اعتماد مردم به عنوان حد فاصل خانه و کلانتري و تقويت جايگزيني مداخلات رواني، اجتماعي قبل از مداخلات قضايي ـ انتظامي است.

موسوي چلك تاکيد کرد: اين رشد با وجود نبود تبليغات گسترده در اين حوزه است، لذا هر چه بتوانيم منابع اجتماعي را به موقع در دسترس مردم قرار دهيم، رغبت آن‌ها به اين منابع افزايش پيدا کرده و زمان دسترسي‌شان از طريق اين سيستم تسهيل مي‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016