شنبه 12 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

داستانك‌هاي رضا كيانيان در برخورد با مردم انتشار يافت، ايسنا

«اين مردم نازنين» شامل داستانك‌هاي برخورد رضا كيانيان با مردم كوچه و بازار منتشر شد.

به گزارش خبرنگار بخش كتاب خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اين اثر برخورد اين بازيگر سينما، تئاتر و تلويزيون با مردم است كه آن‌ها را در قالب داستانك‌هايي يادداشت كرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




او در دوران بازيگري‌اش هر برخورد جالبي را كه با مردم برايش پيش آمده، يادداشت كرده و سعي كرده خاطرات گذشته را هم به ‌ياد بياورد و هرچه را به ياد آورده و هرچه را قابل چاپ بوده، در اين دفتر آورده است.

در مقدمه‌ي كتاب آمده است: شهرت، تنهايي را مي‌دزدد. همه‌جا نگاهت مي‌كنند. همه‌جا با تو هستند. زير ذره‌بين هستي. فقط در خانه مي‌شود تنها بود؛ اگر تلفن‌هاي علاقه‌مندان بگذارند! در خانه هم بايد هميشه پرده‌ها كشيده باشد. همسايه‌ي علاقه‌مند هم زياد است. من هم مثل هر آدم ديگري تنهايي مي‌خواهم. من هم به تنهايي نياز دارم. بازيگري در هر شكلش تنهايي ندارد. بازيگر، پشت صحنه و روي صحنه هميشه با عده‌اي دم‌خور است. تنها نيست... من در خيلي قلب‌ها، خانه‌اي دارم. هيچ‌وقت آواره نمي‌شوم. بي‌سرپناه نمي‌مانم. اين همه قلب، اين همه خون، اين همه تپش. اين ‌همه عشق، اين‌همه تنهايي و اين ‌همه مردم. اين‌ مردم نازنين.

به گفته‌ي كيانيان، ماجراهاي اين اثر به ‌لحاظ تاريخ وقوع مرتب نشده‌ و پس و پيش هستند. اين مهم نيست؛ مهم‌تر نكته‌هايي ‌ا‌ست كه دارند.

او كه قبلا چند نمونه از اين داستانك‌ها را در مجلات «فيلم» و «نقش صحنه» منتشر كرده، اميدوار است، در سال‌هاي بعد، دفترهاي ديگر اين مجموعه را هم چاپ كند.

اين بازيگر تئاتر، سينما و تلويزيون پيش‌تر، آثاري همچون: «بازيگري»، «تحليل بازيگري»، «بازيگري در قاب»، «شعبده‌ي بازيگري» و «ناصر و فردين»، درباره‌ي تجربياتش در حوزه‌ي‌ بازيگري، و همچنين سه فيلم‌نامه‌ي «پاتال و آرزوهاي كوچك»، «سومين سرنوشت داوود» (در يك مجلد) و «ماجراجوي جوان» را منتشر كرده است.





















Copyright: gooya.com 2016