پنجشنبه 6 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مازندران بيشترين گردشگران نوروزی را داشته است، فارس

خبرگزاری فارس: جانشين دبير ستاد تسهيلات نوروزی مازندران گفت: به نظر می‌رسد تاکنون بيشترين گردشگران و مسافران کشور در مازندران اقامت داشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد‌رضا شيدفر پيش از ظهر امروز با حضور در ستاد تسهيلات سفر استان مازندران در جمع خبرنگاران با اشاره به اينکه ورودی گردشگران نوروزی از يک ميليون و ۷۰۰ هزار گردشگر فراتر رفته است، اظهار داشت: فقط در سه روز نخست سال، يک ميليون و ۱۰۰ هزار گردشگر وارد مازندران شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




جانشين دبير ستاد تسهيلات نوروزی مازندران با اشاره به اينکه ميزان مسافران نوروزی به استان رو به افزايش است، افزود: در آخرين روز سال ۸۷، بيش از ۴۱۵ هزار مسافر و گردشگر وارد استان شدند.
معاون گردشگری سازمان ميراث فرهنگی، صنايع دستی و گردشگری کشور با اشاره به اينکه در حال حاضر حدود ۵۰۰ هزار گردشگر در مازندران اقامت دارند، گفت: ۱۱هزار و ۱۰۵ کلاس درس در مازندران ميزبان فرهنگيان است.
شيدفر با بيان اينکه تاکنون بيش از ۱۰۰ هزار نفر از گردشگران در مهمانسراهای اداره‌ها، خوابگاه‌های دانشجويی، سالن‌های ورزشی، چادرهای مسافرتی حاشيه پارک‌ها، بلوارها و خيابان‌ها سکونت دارند، افزود: ناظران بهداشت، بازرگانی و تعزيرات بيش از ۳۰۰ بازديد نظارتی از رستوران‌ها، اماکن پذيرايی و دفاتر خدمات مسافرتی داشتند.
جانشين دبير ستاد تسهيلات نوروزی مازندران بيان داشت: تاکنون بيش از چهار فقره شکايت از مراکز پذيرايی استان انجام شده است.
شيدفر تصريح کرد: بيش از ۶ ‌هزار و ۵۰۰ نفر از گردشگران مازندران از مجموعه تاريخی عباس‌آباد، کاخ چشمه عمارت و کاخ موزه رامسر ديدن کردند.





















Copyright: gooya.com 2016