چهارشنبه 14 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رييس آکادمی اسکار در ايران: هيچ فيلمی قدرت ضربه زدن به فرهنگ و تمدن ايران را ندارد، ايسنا

سمينار «تهيه، توليد، پخش، بازاريابی و توزيع» با حضور اهالی سينمای ايران و اعضای آکادمی اسکار برگزار شد و در اين سمينار، تجربه سال‌ها فعاليت در سيستم استوديوی فيلمساز خارج از کشور مورد بررسی قرار گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش بخش سينمايی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين سمينار که غلامرضا موسوی و ايرج تقی‌پور مديريت آنرا به عهده داشتند، وظايف تهيه‌کننده مراحل انتخاب فيلم‌نامه و مواد داستانی، استخدام و چگونگی همکاری دست‌اندرکاران يک پروژه سينمايی و مناسبات موجود در توليد و پس از توليد، مخاطب آزمايی و نقش تهيه‌کننده در بازاريابی و تبليغات و همچنين نحوه ايجاد برنامه‌های بازاريابی برای فيلم‌ها، راهبردهای تبليغاتی در رسانه‌ها، انتخاب پخش‌کننده، الگوهای مختلف پخش، مذاکره با پخش‌کنندگان و صاحبان سينماها، بازارهايی پس از اکران فيلم‌ها و همچنين مسايل مربوط به حق پخش و حقوق معنوی آثار مورد تحليل و بررسی قرار گرفت.

سيد گانيس در اين سمينار در پاسخ به سوال مهرداد فريد نويسنده و کارگردان در مورد فيلم ضد ايرانی ۳۰۰ اظهار داشت: اين فيلم براساس يک کميک استريپ ساخته شده و هيچکس هم به درستی يا نادرستی آن اهميت نداد.

وی با ستايش از تمدن ايران، تاکيد کرد که؛ نگران نباشيد من مطمئنم که هيچ فيلمی قدرت ضربه زدن به فرهنگ و تمدن شما ايرانی‌ها را ندارد.

تام پولاک نيز در اين سمينار گفت: گمان من اين است که کسانی که به تماشای فيلم ۳۰۰ آمده بود فقط آن را به عنوان يک فيلم فانتزی و کميک ديدند و کسی در مورد آن تحقيق نکرده بود.ای کاش اين کار را می‌کردند که اينگونه برخورنده نباشد.

ويليام هوربرگ اظهار اميدواری کرد: فيلم‌های ايرانی بيشتری در آمريکا نشان داده شود و از اين راه سينمای ايران محبوب‌تر شود.

او همچنين خواستار گسترش و توزيع مناسبتر توليدات سينمايی شد و همچنين آرزو کرد امکان ساخت و توليدات مشترک فراهم شود.

به گزارش ايسنا، پوران درخشنده، فريال بهزاد، بيتا منصوری، ابوالحسن داوودی، عليرضا رئيسيان، عليرضا شجاع نوری، هارون يشايايی، مهدی صباغ زاده، سيامک شايقی، ابراهيم وحيدزاده، اميرشهاب رضويان، منوچهر مصيری، علی واجد سميعی، قاسم قلی پور، امير حسين شريفی، مهدی کريمی، غلامرضا آزادی، داوود توحيدپرست، حسن يکتاپناه، رحمان رضايی،، رامين محسنی، مهرداد فريد،محمد اطبايی، جعفر صانعی مقدم، امير حسين علم الهدی و ..... از جمله افرادی بودند که در اين دو سمينار حضور داشتند.





















Copyright: gooya.com 2016