پنجشنبه 10 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير ارشاد: صحت دستور ويژه رييس جمهوری در مورد اجازه نمايش فيلم "در باره الی" در جشنواره را بررسی کنيد، ايلنا

تهران- خبرگزاری کار ايران

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی در نامه ای به معاونت امور سينمايی و سمعی و بصری اين وزارتخانه ، خواستار رسيدگی سريع به ادعای مطرح شده مبنی بر دستور ويژه رييس جمهوری در مورد حضور يک فيلم غير حاضر در جشنوار فيلم فجر شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش ايلنا به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، "محمد حسين صفاری هرندی " در نامه خود به جعفری جلوه آورده است: گويا خبرگزاری ها امروز مطلبی را به نقل از برخی افراد به جناب آقای رئيس جمهور نسبت داده اند و طی آن ادعا شده است که آقای دکتر احمدی نژاد در مورد يکی از فيلم های غير حاضر در جشنواره دستور ويژه ای داشته اند.
از آنجايی که اينجانب در ماموريت خارج از کشور به سر می برم، لازم است موضوع را پيگيری کنيد و در صورتی که از صحت انتساب موضوع به رياست محترم جمهوری اطمينان حاصل کرديد، سريعا در فرصت مدت محدود باقی مانده ضمن هماهنگی با هيات انتخاب، وفق دستور ايشان اقدام شود.
يکی از خبرگزاری های کشورمان با ارسال خبری به نقل از مشاور هنری رئيس جمهور مدعی شده بود که حضور اين فيلم در جشنواره از سوی رئيس جمهور تاييد و قطعی شده است که به دنبال انتشار اين خبر، وزير ارشاد با ارسال نامه ای به معاونت سينمائی خود از وی خواست تا صحت انتساب اين سخنان به آقای رئيس جمهور بررسی شود.





















Copyright: gooya.com 2016