Click for Amazing Phone Card








پنجشنبه 9 تیر 1384

حائرى شيرازى امام جمعه شيراز: برخى حاميان احمدى نژاد شاگردان من در مدرسه حقانى بودند، ايران

گروه سياسى: آيت الله حائرى شيرازى - نماينده ولى فقيه در استان فارس و امام جمعه شيراز - در سخنان سه شنبه شب خود در قتلگاه شهيد بهشتى و ۷۲ تن از اعضاى حزب جمهورى اسلامى، جمهور مردم جهان را حقيقت طلب دانست.
به گزارش ايسنا، وى به احمدى نژاد كه در ميان جمعيت نشسته بود اشاره كرد و گفت: مردم روشن و آشنا، بالغ و منطقى هستند. به همين دليل الآن شما به صورتى رأى آورديد كه مديون هيچ حزب و گروه و جمعيت و نماينده و مقتدرى نيستيد و اين تعمدى بود كه شما اين طور رئيس جمهور شويد. دست شما زير هيچ سنگى نيست. من آنها را كه از شما حمايت كردند، مى شناسم. برخى از آن ها شاگردان من در مدرسه حقانى بودند كه وقتى قرآن مى خواندند، كلاس به نور قرآن معطر مى شد. اين ها از تو هيچ سهمى نمى خواهند و هيچ توصيه اى در مورد وزير و وكيل به شما نمى كنند. شما در انتخاب وزرا، سياست موازنه را به كار نبريد. يعنى قدرت را گوشت قربانى نكنيد و به هر كس يك قسمت نسپاريد، تا همه را راضى كنيد.
وى تأكيد كرد: در نمازجمعه شيراز گفتم كه ريشه رانت در انتخابات است. در كسانى كه بعد از انتخابات طالب مى شوند، خداوند حجت را بر شما تمام كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در همان راهى كه در شهردارى رفتيد كه آمدند آمدند، نيامدند نيامدند، بولدوزروار پيش برويد. وى افزود: به نمايندگان مجلس هم عرض مى كنم رئيس جمهور را دست آموز نكنيد. زنجير به دست و پايش نبنديد و انسان ناتوان به او تحميل نكنيد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25426

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حائرى شيرازى امام جمعه شيراز: برخى حاميان احمدى نژاد شاگردان من در مدرسه حقانى بودند، ايران' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005