Click for Amazing Phone Card








سه شنبه 7 تیر 1384

سردار حجازي: مدعيان مداخله بسيج در انتخابات هيچ سندي ارائه نداده‌اند، فارس

خبرگزاري فارس: فرمانده نيروي مقاومت بسيج تصريح كرد: مدعيان مداخله بسيج در انتخابات هيچ سندي ارائه نداده‌اند.


سردار سيد محمد حجازي در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس حضور مردم در انتخابات اخير رياست جمهوري را حضوري جانانه خواند و گفت: بايد به اين ملت افتخار كرد.
وي اظهار داشت: با ارزيابي‌هايي كه داشتيم مشاركت مردم در دور اول قابل تصور بود، اما تصور نمي‌كرديم كه در دور دوم ملت اينطور شركت كنند و واقعا مردم ما را غافلگير كردند و بايد به آنها درود و گفت كه واقعا پاي كار هستند.
فرمانده نيروي مقاومت بسيج در پاسخ به اين سؤال كه چرا بسيج در اين انتخابات نيز مظلوم واقع شد و مورد تهمت بود، گفت: ما بواسطه فرموده مقام معظم رهبري كه نبايد با اظهار نظرها و مطالبي كه گفته مي‌شود و كشاندن رقابت‌هاي قبل از انتخابات به بعد از آن حلاوت پيروزي را در گام مردم تلخ كنيم به اين بحث‌ها خاتمه داديم و سكوت كرديم.
وي افزود: اما تصور مي‌كنم كه حرفهايي و ادعاهايي كه شد، كاملا بي اساس است، چرا كه كسي كه ادعا مي‌كند بايد سند ارائه دهد و تاكنون هيچ سندي مبني بر دخالت بسيجيان ارائه نشده است.
حجازي بيان داشت: ما خواستار اين هستيم كه در صورت وجود سندي دال بر دخالت بسيجيان در انتخابات آن سند به مراجع قضايي و ذيربط ارائه شود، تا اگر تخلفي بوده است با عوامل آن برخورد شود.
وي تصريح كرد: تمام مبناي اين اظهارات اين است كه چون عنصر بسيجي در هيات‌هاي اجرايي و نظارت وجود دارد، دخالت صورت گرفته است و اگر قرار باشد كه اين حرف را درست بدانيم بايد گفت كه اين چيز تازه‌اي نيست چرا كه در تمام انتخابات گذشته پس از انقلاب همين عناصر در هيات‌هاي اجرايي و نظارت حضور داشته‌اند.
حجازي افزود: اساسا طبق قانون كساني‌ كه عضو عادي يا فعال بسيج هستند، در صورتي كه در حال انجام ماموريت بسيج نباشند، نظامي تلقي نمي‌شوند، اما برخي گوش خود را به اين حقايق بسته‌اند.
وي گفت: ما اين موارد را در جلسات توضيح داده‌ايم اما كساني يا نمي‌خواهند متوجه شوند و يا متوجه نمي‌شوند و اين باعث تاسف است كه برخي از مسئولان كه در رده‌هاي مختلف حضور دارند از درك برخي مسائل عاجز هستند كه تشخيص بدهند تفاوت يك عنصر نظامي با فردي كه در بسيج حضور پيدا مي‌كند، چيست.
فرمانده نيروي مقاومت بسيج با بيان اين كه افرادي كه در بسياري از مسئوليت‌هاي دولتي هستند و در فرمانداري‌ها و استانداري‌ها و بخشداري‌ها فعاليت دارند، عضو بسيج هستند، گفت: اينها خود برگزار كننده انتخابات هستند و چطور مي‌شود گفت كه عناصري كه هستند كه در انتخابات مداخله مي‌كنند.
حجازي گفت: اگر قرار است حضور تعدادي از عناصر بسيجي در هيات‌هاي اجرايي و نظارت يعني مداخله در انتخابات باشد، شايد بشود ادعا كرد كه بدليل اين كه عده‌اي از كاركنان دولت هم در اين هيات‌ها هستند پس دولت هم مداخله سازمان يافته در انتخابات كرده است.
وي با بيان اين كه اين ادعاها بي پايه و اساس است و شنيدني نيست، گفت: ما سكوت مي‌كنيم و برخي سعي نكنند تا شكست خود را فرافكني كنند و به گردن ديگران بيندازند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

حجازي بيان داشت: بگردند و ببينند كه اشكال كارشان كجاست و كجا هستند اين افرادي كه با دستور و فرمان راي مي‌دهند، كه ما سراغ نداريم.
وي افزود: نمي‌شود اعضاي يك خانواده را در اين كه به يك شخص راي دهند هماهنگ كرد، پس چطور ممكن است يك سازمان عظيم را براي راي به يك نفر هماهنگ كرد.
حجازي تصريح كرد: كسي كه اين حرف‌ها را مي‌زند يا مردم را نمي‌شناسد و يا از حقايق فرار مي‌كند.
فرمانده نيروي مقاومت بسيج در پاسخ به اين سؤال كه آيا لازم نيست كه با طرح پرونده حقوقي، به اين ادعاها پايان داد؟ اظهار داشت: ما اين را بررسي مي‌كنيم و تا آنجا كه مربوط به التهابات انتخابات است، خاتمه يافته تلقي مي‌شود، اما اگر بخواهند به تضعيف نيروهاي مسلح بپردازند، حتما پرونده را به جريان مي اندازيم و تعقيب قضايي مي‌كنيم.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25341

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سردار حجازي: مدعيان مداخله بسيج در انتخابات هيچ سندي ارائه نداده‌اند، فارس' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005