Click for Amazing Phone Card








شنبه 4 تیر 1384

حدادعادل از احمدي‌نژاد دعوت كرد تا زمان استقرار در ساختمان اصلي رياست جمهوري، مهمان مجلس باشد، ايسنا

حداد عادل بعداظهر امروز در محل شهرداري تهران با احمدي‌نژاد ديدار و گفتگو كرد.


به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) دكتر غلامعلي حدادعادل، رييس مجلس شوراي اسلامي كه براي عرض تبريك به محمود احمدي نژاد براي انتخاب وي به عنوان رييس جمهور در محل شهرداري حضور يافته بود، خطاب به احمدي نژاد گفت: خداوند به شما توفيق دهد كه در راه پيشرفت و خدمت به مردم همين‌طور كه موفق بوده‌ايد، بتوانيد بيشتر خدمت كنيد.

وي افزود: مجلس آماده همه گونه همكاري با دولت جديد است و انشاء الله در پرتو اين هماهنگي دولت و مجلس ملت بهره ببرد.

حدادعادل گفت: وظيفه من بود در اولين فرصت براي عرض تبريك خدمت برسم و به همه ملت ايران نيز براي اين انتخاب تبريك بگويم.

احمدي‌نژاد نيز گفت: انشاء الله بتوانيم مطالبات مردم را دنبال كنيم، قطعاً مجلس، حضرتعالي و ديگر دوستان حقيقتاً در خانه ملت هستيم كه اين خانه ملت پايگاه و مأمني است براي حمايت مردم.

وي افزود: دولت آينده حتماً در كنار شما دست به دست هم كارهايي را كه انجام شده و خوب بوده را ادامه مي‌دهد. امروز كشور نيازمند كار شجاعانه و پيگير است كه اين نيازمند همدلي است. همه ارگانها و اقشار بايد دست به دست هم دهيم، هرچه زودتر ايران عزيز را بسازيم لياقت و جايگاه ايران بسيار بالاتر است.

رييس جمهور منتخب دوره نهم ادامه داد: الحمدالله اركان نظام همه در خدمت مردم است، من هم به عنوان يار كمكي به همه دوستان اضافه شده‌ام. تعامل بين دولت و مجلس آينده كاملاً برادرانه، دوستانه، عالمانه و هدفمند در تحقق اهداف انقلاب و پاسخگويي مطالبات حقه ملت خواهد بود.


حدادعادل در ادامه اين ديدار نيز گفت: به شما و ملت اطمينان مي‌دهم كه با اين هماهنگي كه بين دولت و مجلس وجود خواهد داشت بايد كاملاً به آينده اميدوار بود و براي كار و رفع مشكلات مردم بايد همه دست به دست هم دهند، تا اين شيريني پيروزي شما كه پيروز ملت است برقرار نمايند و مردم در ادامه اين راه تشويق شوند، در همه صحنه‌ها مانند آنچه در انتخابات شركت كرده‌اند، حضور يابند و نظام به عزت بيشتر در عرصه بين المللي و داخلي بتواند به پيشرفت ادامه دهد.

احمدي نژاد خطاب به حدادعادل گفت: دولت آينده مجلس را بهترين پشتيبان و مشاور امين خودش مي‌داند. امروز جمع كثيري از نيروهاي متخصص و دلسوز در مجلس جمعند كه اين فرصتي براي انقلاب است و اميدوارم دولت از همه اين ذخيره‌ها استفاده كند و شما انشاء الله اين اميدواري را دوچندان مي‌كنيد و انشاء‌الله مجلس و دولت با همه توان در خدمت مردم باشند.


حدادعادل از احمدي‌نژاد دعوت كرد تا زمان استقرار در ساختمان اصلي رياست جمهوري(هركجا كه باشد) مهمان مجلس باشد و گفت: ما ساختمان مجلس قديم را در اختيار مي‌گيريم و كسي هم در آنجا مستقر نيست و جا براي شما و همكارانتان تا زمان تنفيذ وجود دارد. اگر مصلحت مي‌دانيد براي پيگيري امور رياست جمهوري در آنجا مستقر شويد. مجلس كمك خودش را از همين‌جا آغاز مي‌كند. لابد آقاي خاتمي هم اگر بداند حتماً جاي مناسبي پيشنهاد مي‌كند، هرجا را كه شما مي‌پسنديد، ما آمادگي خودمان را اعلام مي‌كنيم.

احمدي نژاد نيز با اظهار تشكر از حسن نظر حدادعادل گفت: اين تركيب جالبي مي‌شود. فرزند ملت در خانه ملت. اميدوارم كه اين محقق شود. همينطور كه آقا هم فرمودند از اين يك ماه خوب استفاده شود. فكر مي‌كنم فرصت خوبي است كه در اين زمان طرح‌هايي را كه وجود دارد ( جوانان، تمركز زدايي و ...) را دنبال كنند تا به محض آماده شدن دولت، مجلس هم كارها را دنبال كند تا از زمان حداكثر استفاده را بكنيم.

حدادعادل در اين ديدار گفت: حضور من به منزله تبريك همه نمايندگان بدانيد. نمايندگان مايل بودند با شما ديدار كنند كه من به نمايندگي از آنها آمده‌ام.

احمدي نژاد گفت: امروز همه ملت ايران خوشحالند، نه به لحاظ انتخاب يك فرد بلكه به لحاظ يك حضور شكوهمند.

وي افزود: امروز ملت ما، ايران و عظمت خود را به دشمناني كه با يك هجمه سنگين تبليغي اصرار دارند ايران را به عنوان يك كشور با مشكلات عنوان كنند، دوباره برپا كرد و به دنيا براي چندمين بار اثبات كرد ملتي بزرگ و تاريخ ساز است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

احمدي نژاد در پايان اين ديدار گفت: انشاء الله دوران جديدي كه در حيات سياسي اين ملت ايجاد مي‌شود دوران شكوفايي همه استعداد‌ها در ايران عزيز باشد.

پس از اين ديدار كه با حضور خبرنگاران صورت گرفت حدادعادل و احمدي نژاد به گفت‌وگوي خصوصي پرداختند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25240

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حدادعادل از احمدي‌نژاد دعوت كرد تا زمان استقرار در ساختمان اصلي رياست جمهوري، مهمان مجلس باشد، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005