Click for Amazing Phone Card








جمعه 3 تیر 1384

تقلب گسترده، بخشي از پروژه مشروعيت بخشي به بازنده، امضا محفوظ

در حاليکه خبرها همه حاکي از صعود فزاينده هاشمي در ميان آراي راي دهندگان کشور است، حجم و فشار گسترده براي اعمال تقلب در انتخابات نه به دليل بالا بردن شانس برنده شدن احمدي نژاد، بلکه تضمين توان وي براي ايفاي نقش در معادلات آتي قدرت با هاشمي است.

فشار شوراي نگهبان و مقاومت آنها در قبال افشاي تخلفات و حتي پاتک هايي که به جناح مقابل و دولت مي زنند را از همين رو بايد بسيار جدي گرفت، افشا کرد و در مقابلش ايستاد. کوتاهي دولت، اصلاح طلبان و هاشمي در قبال اين تقلبات فزاينده و روشن، باج دهي هاي کلان آتي را بدنبال خواهد داشت.

آنان به رغم انتخاب هاشمي، با رساندن احمدي نژاد به آرايي قابل توجه، همواره از وزن مشابه احمدي نژاد در مقابل رفسنجاني به منظور گرفتن سهم و اعمال قدرت در تصميم گيري ها بهره خواهند جست.

هاشمي با آراي کم يا هاشمي با آراي نزديک به احمدي نژاد، در آينده نخواهد توانست حداقل هايي را که از وي انتظار مي رود به انجام رساند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در صورت پيروزي هاشمي، که احتمال آن زياد است، همه حاميان واقعي و مصلحتي وي، براي نفع مشخص خود، بايد از پذيرش آراي باطله به هر قيمت خودداري نمايند. کوتاهي از اين کار، عاقبتي نزديک به شکست هاشمي در مقابل احمدي نژاد را بدنبال خواهد داشت.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25181

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تقلب گسترده، بخشي از پروژه مشروعيت بخشي به بازنده، امضا محفوظ' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005