Click for Amazing Phone Card








جمعه 3 تیر 1384

وزير اطلاعات: كروبي حق دارد فرياد بزند، نظرسنجي‌هاي ما در روزهاي آخر رشد چشمگير وضعيت وي را نشان مي‌داد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي


وزير اطلاعات تصريح كرد: ناگفته‌هاي انتخابات را بعد از مرحله‌ي دوم انتخابات رياست جمهوري مي‌گوييم.


به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) حجت‌الاسلام و المسلمين علي يونسي در بازديد از ستاد انتخاباتي كشور در ارزيابي از اظهارات اخير كروبي مبني بر نادرست بودن نظرسنجي‌هاي انجام شده از جانب وزارت اطلاعات گفت: كروبي حق دارد داد و فرياد بزند ايشان راي نياورده، توقع داريد به هيچ كس تشر نزند. ما به ايشان حق مي‌دهيم. به فرمايشات ايشان و همه‌ي افراد ديگر بعد از انتخابات جواب مي‌دهيم.


وي اضافه كرد: در هر نظرسنجي سطحي از اشتباه وجود دارد و يك نظرسنجي نيست كه كاملا درست باشد، اما نظرسنجي‌هاي وزارت اطلاعات در روزهاي آخر رشد چشمگير وضعيت كروبي را نشان مي‌داد.


وي همچنين درباره وضعيت امنيت اين انتخابات با تاكيد بر اينكه اين انتخابات در نهايت امنيت و آرامش برگزار مي‌شود، تصريح كرد: همه چيز براي تامين امنيت اين انتخابات و صيانت از آراي مردم فراهم شده است، هيچ كس امكان تاثيرگذاري بر آراي صندوق‌ها را ندارد.


يونسي همچنين خبر دستگيري برادران يكي از كانديداها توسط مسولان وزارت اطلاعات را شايعه دانست.


وزير اطلاعات در بازديد از ستاد انتخابات تاكيد كرد كه انتخابات مرحله‌ي اول سالم برگزار شده و تاكنون در مورد مرحله‌ي دوم انتخابات، تخلفي گزارش نشده است.


به گزارش ايسنا يونسي وزير اطلاعات در بازديد از ستاد انتخابات هم‌چنين در گفت‌وگو با شبكه‌ي خبر با تاكيد بر اين‌كه وزارت اطلاعات در مرحله‌ي دوم انتخابات رياست جمهوري هيچ نظرسنجي انجام نداده، اظهار داشت: ما در مرحله‌ي اول انتخابات از شش ماه قبل از برگزاري انتخابات اقدام به انجام نظرسنجي كرديم و اين نظرسنجي‌ها از يك فرمول عيني تبعيت مي‌كرد و به دليل اين‌كه داراي حساسيت بود، اين نظرسنجي‌ها را خبري نمي‌كرديم و فقط براي مسوولان ذي‌ربط و ذي‌نفع ارسال مي‌كرديم. البته عده‌اي از اين نظرسنجي‌ها عصباني مي‌شدند.


وي افزود: وزارت اطلاعات وظيفه‌ي خود را انجام داده و ما از نظرسنجي‌هايي كه كرديم دفاع مي‌كنيم. البته هر نظرسنجي داراي درصدي خطاست و نمي‌توان انتظار داشت كه يك نظرسنجي داراي اعتباري صد در صد باشد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي افزود: تا كنون هيچ‌گونه تخلفي از سوي ستادهاي سراسر كشور به ما گزارش نشده است و وزارت اطلاعات و دستگاه‌هاي ذي‌ربط با توجه به مكانيزم‌هايي كه در اختيار دارند سعي كردند كه بر روند سالم برگزاري انتخابات نظارت كنند.


وزير اطلاعات افزود: در اين مرحله عده‌اي سعي كردند كه برخي از كانديداها را تخريب كنند و يا تخلفاتي انجام دهند كه ما با اين افراد برخورد و تعدادي از اين افراد را نيز دستگير كرده‌ايم.


وي گفت: با توجه به اخباري كه من دريافت كرده‌ام مردم با شور و نشاط فوق‌العاده‌اي در انتخابات شركت كرده‌اند و مسوولان ذي‌ربط تدابير لازم را براي حفاظت از آراي مردم در نظر گرفته‌اند.


وي در پاسخ به سوالي در ارتباط با زير سوال بردن انتخابات رياست جمهوري از سوي برخي از رسانه‌هاي خارجي گفت: رسانه‌هايي كه به صورت مستقل عمل مي‌كرده‌اند به حضور چشمگير مردم در پاي صندوق‌هاي راي اعتراف كردند و حتي اين حضور چشمگير باعث شد كه منافقين در داخل خود دچار مشكل شوند و بگويند ما چه‌كاره‌ايم و مسوولان آمريكايي نيز از اظهارات گذشته‌ي خود درس گرفته‌اند و متوجه شدند كه مردم ايران به اظهارات آن‌ها توجهي ندارند و اين بار اظهارنظري نكردند. البته دفعه‌ي قبل اظهار نظرات مقامات آمريكايي از جمله بوش به نفع ما تمام شد؛ چون مردم براي دهن‌كجي به اظهارات مقامات آمريكايي با شور بيشتري پاي صندوق‌هاي راي حاضر شدند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25132

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'وزير اطلاعات: كروبي حق دارد فرياد بزند، نظرسنجي‌هاي ما در روزهاي آخر رشد چشمگير وضعيت وي را نشان مي‌داد، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005